(VIDEO) Individu Kongsi Keadaan Semasa Cameron Highland, Netizen Risau Tanah Runtuh Semakin Teruk

Berita

(VIDEO) Individu Kongsi Keadaan Semasa Cameron Highland, Netizen Risau Tanah Runtuh Semakin Teruk

Sedia maklum, satu insiden yang berlaku di Jalan Simpang Pulai – Cameron Highland mengorbankan dua individu apabila kereta yang dinaiki tertimbus akibat tanah runtuh telah membuatkan ramai pihak terkejut.

Baru-baru ini, tular sebuah video menunjukkan keadaan semasa jalan di sekitar Cameron Highland dan menurut individu yang merakam video tersebut, Zarnizar mendakwa jalan di kawasan itu boleh dikatakan berada dalam keadaan yang bahaya jika ingin dikunjungi.

Advertisement

Pesan pada kawan dan keluarga, jangan datang Cameron Highland buat masa sekarang.

Dalam pada itu, individu ini turut berkata dia berjumpa 30 hingga 40 kesan tanah runtuh di sekitar jalan raya dari Cameron Highland hingga ke Tapah dan di dalam video terbabit terlihat keadaan jalan raya di situ yang dipenuhi dengan tanah.

Jejaka ini turut menasihati orang ramai agar menangguhkan buat sementara waktu niat untuk bercuti di kawasan itu memandangkan keadaan disana yang baru saja dilanda banjir dan kurang selamat untuk melaluinya.

Advertisement

Meninjau di ruangan komen hantaran tersebut, rata-rata netizen meluahkan perasaan risau serta takut apabila melihat keadaan semasa kawasan yang menjadi tumpuan utama orang ramai sebagai destinasi bercuti.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Khairy J
2 bulan lalu

"Kes Varian Omicron Pertama Telah Dikesan Di Malaysia" - Khairy Jamaluddin

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...