(VIDEO) “Belum Kena Buku Dengan Ruas”- ‘Prank’ Melampau Buat Netizen Di TikTok Meluat

Hiburan

(VIDEO) “Belum Kena Buku Dengan Ruas”- ‘Prank’ Melampau Buat Netizen Di TikTok Meluat

Pada zaman sekarang, manusia sanggup melakukan apa sahaja semata-mata untuk mendapat perhatian dan menjadi terkenal di media sosial tanpa mengira risiko atau akibat yang akan diterima daripada tindakan yang dilakukan.

Perkara paling mudah yang boleh dilakukan oleh sesetengah individu untuk mendapatkan perhatian adalah dengan membuat content yang kelakar seperti prank terhadap orang yang dikenali mahupun tidak.

Advertisement

Tetapi kadang-kadang prank yang dilakukan tidak kelakar dan menyakitkan hati sehingga membahayakan pihak yang menjadi mangsa prank tersebut. Itulah yang dilakukan oleh seorang prankster di TikTok yang dikenali sebagai @Izuanrazali.

Izuan mengeluarkan content baru di mana ‘prank‘nya melibatkan tindakannya menarik tangan wanita lain sesuka hati yang dipercayai isteri orang. Oleh kerana tindakannya itu, dia hampir ditumbuk oleh si suami tetapi dengan selamba meminta maaf.

Video di TikTok itu menerima kecaman ramai netizen, di mana rata-rata meluahkan perasaan yang tidak senang dan menyuruh Izuan membuat content yang lebih elok dan berharap prank seperti ini dapat diberhentikan.

Ada juga netizen yang mengharapkan Izuan bertemu dengan orang yang akan melawan balik semasa dia melakukan video-video prank yang menyakitkan hati seperti ini.

Jadi lepasni harap content-content yang dibuat lebih selamat dan tidak melibatkan perasaan tidak senang oleh orang lain…

suami 'prank' isteri kena kecam
9 bulan lalu

“Ingat Lawak Ke?” - Suami Buat ‘Prank’ Curang Dengan Perempuan Lain Masa ‘Birthday’ Isteri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    April 21, 2022 at 7:37 am

    MOGAH

Loading...