(VIDEO) “Asalkan Bukan Suami Aku..” – Bangga ‘Show Off’ Suami Orang Bawakkan Handbag, Wanita Ini Dikecam Netizen

Kehidupan

(VIDEO) “Asalkan Bukan Suami Aku..” – Bangga ‘Show Off’ Suami Orang Bawakkan Handbag, Wanita Ini Dikecam Netizen

Dalam hubungan persahabatan, haruslah ada sikap saling hormat-menghormati terutamanya kepada mereka yang berlainan jantina, lebih-lebih lagi yang sudah mendirikan rumah tangga.

Baru-baru ini tular di media sosial TikTok apabila seorang lelaki bergelar suami dilihat sedang membawa beg tangan seorang wanita dipercayai teman baik lelaki tersebut.

Advertisement

Apa yang membuatkan netizen ‘panas hati’ adalah apabila beg tangan isterinya dibiarkan sendiri namun ‘baik hati’ ingin membawa beg tangan wanita lain.

“Bestfriend lelaki kau tak bawakkan handbag kau? Lemah!” tulis kapsyen video tersebut.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang tidak senang hati kerana beranggapan wanita itu sebagai melampaui batas sebagai seorang rakan.

TikTokSumber : TikTok 
Komen TikTokSumber : TikTok 

Kata netizen, susah untuk mempercayai istilah ‘BFF’ kerana banyak kali kejadian atau peristiwa kawan baik merampas suami ‘BFF’ tersebut.

“Kalau i memang tak percaya dengan BFF ni, sebab dah pernah terjadi BFF sambar suami orang. Sebab nanti makin lama bagi muka nanti menjadi-jadi.” komen seorang netizen.

Pukul sambil silat
9 bulan lalu

"Terpaling Silat.." - Lelaki Ini Belasah Pemandu Van Pakai 'Buah Silat' Sehingga Tersungkur Di Jalan Raya

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    February 28, 2022 at 4:16 pm

    aku pun rasa utk content je
    kang kne kecam menggelupur

  2. Anonymous

    February 28, 2022 at 3:00 pm

    Handbag kecik macam tu pun nak orang jantan bawakan ke? Baik tak payah berhandbag sis. Aku cukup la nyampah orang jantan bawa handbag pompuan ni. Baik jadi pondan. Kalau orang pompuan nak suami ke bf ke kawan ke bawakkan handbag, korang guna beg recycle je. Tak payah berhandbag bagai. Handbag is a woman’s accessory to complement your OOTD dan bukan sekadar isi barang.

  3. tecit

    February 28, 2022 at 2:11 pm

    betoi ke ni. ke sekadar utk content? cam xley caye je bini die leh cool je. klu aku bg pelempang skali.

Loading...