(VIDEO) “Aku Respect Kau Bro” – Nampak Pekerja Bawa Anak Ke Tempat Kerja, Netizen Puji Majikan

Kehidupan

(VIDEO) “Aku Respect Kau Bro” – Nampak Pekerja Bawa Anak Ke Tempat Kerja, Netizen Puji Majikan

Menjadi ibu bapa merupakan satu tanggungjawab yang besar untuk digalas oleh sesetengah individu, ditambah pula dengan tanggungjawab dalam menjaga anak-anak, mereka juga mempunyai tanggungjawab lain seperti bekerja untuk mencari duit dan menyara keluarga.

Kadang-kala apabila terlalu sibuk bekerja sehingga tiada masa untuk menjaga anak-anak sehingga terpaksa mengambil penjaga atau babysitter.

Advertisement

Namun, bukan semua orang yang mampu untuk membayar penjaga dan terpaksa membawa anak ke tempat kerja.

pekerja

Begitulah keadaan dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok yang juga merupakan seorang majikan telah memuat naik video rakaman CCTV seorang pekerja yang melayan anaknya di tempat kerja.

Apa yang aku boleh cakap aku respect kau bro.. aku tak tahu apa cerita kau tapi apa yang di lihatkan menunjukkan sikap bertanggungjawab kau bro..

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen memuji tindakan lelaki itu sebagai seorang majikan kerana membenarkan pekerjanya membawa anak ke tempat kerja.

@cbuklaawkni76

Asalamualaikum… #fyp?

? Sedih – Instrumental – Asraf Studio

Anak dia pun baik sangat.. kena selimut tidur diam-diam.. tak banyak kerenah – Netizen.

Aku respect juga boss dia.. susah jumpa boss yang benarkan bawak anak sekali masa berkerja,” tulis seorang pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Restoran bandar hilir melaka mak cik viral tular
7 bulan lalu

"Bebel Je Bukan Carut" - Insiden Restoran 'Makcik Puaka', Anak 'Owner' Perjelas Situasi Sebenar

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. anonymous

    June 11, 2022 at 10:54 am

    semuga ALLAH swt melindungi ayah dan anak serta keluarga ini …Amin tiada akhirannya,forever nasib rakyat marhen turun temurum miskin …….raja soltan menteri forever turun temurun kaya mewah kenyang sentiasa