October 9th, 2019

Umum mengetahui mengenai pergaduhan antara dua bekas rakan baik iaitu Datin Rebecca Nur Islam dan juga Datin Paduka Eina Azman. Isu panas melibatkan mereka berdua hangat diperkatakan sekitar bulan lalu sehingga nama pelakon Uqasha Senrose pula turut terkait yang dituduh cuba menggoda suami Rebecca.

uqasha senrose

Bagaimanapun, Uqasha menafikan dakwaan tersebut dan menganggap ia satu tuduhan yang mengarut. Selama ini dia tidak pernah mencampuri urusan dua pelakon berstatus VIP itu.

Meskipun sudah mengambil langkah untuk lebih berhati-hati berkawan dengan artis dan tidak mahu terlibat dalam agenda peribadi mana-mana individu, nama Uqasha tetap terpalit dengan kontroversi.

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islamuqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Saya pun terkejut macam mana boleh timbul isu saya cuba goda suami Rebecca? Tolonglah, saya tak campur lah hal datin-datin.

Saya sedar kalau terlalu rapat dengan sesama artis pun, kita tak tahu sejauh mana keikhlasan dan kejujuran mereka dalam bersahabat. Saya tengok ramai saja yang suka cakap-cakap belakang. Sebab itulah saya takut nak berkawan rapat.

Bukan bermaksud tidak mahu langsung berkawan dengan artis, tetapi Uqasha tetap perlu berhati-hati dan meletakkan had atau batas tertentu agar tiada sebarang salah faham mahupun perkara buruk terjadi kelak.

Benar kata-kata Uqasha itu, kena hati-hati pilih kawan. Tidak semua orang yang betul-betul ikhlas bila berkawan dengan kita. Sesetengah orang ibarat duri didalam daging, selalu menikam kita dari dalam.

Sumber Berita : Utusan Online


10 responses to “Uqasha Senrose Nafi Dakwaan Cuba Goda Suami Rebecca Nur Islam”

  1. Anonymous says:

    so.. si beccap tu tipu la ye.. ker mmg ko tido umah dia..mmg ada isu nie..

  2. Ros says:

    Have you actually looked into your husband’s face, rebecca? yucks thousand times. hahaha.

  3. Brunes says:

    kalau betul kau tak kawan kenapa nama kau berputik dalam cerita ni siap ada screenshot lagi.. kalau tak betul dakwaan ni kau better minta maaf dengan eina azman, pertanyaan kau telah membuka pintu fitnah bagi eina azman. to rebecca teletubbies, grow up! boleh je kau doa senyap2 atau tanya senyap2 mau juga kau post kat socmed.. dahaga attention la tew minta kesian, alololo patut lah banyak kawan yang tak suko

  4. hugaga says:

    eiiii… tak yah la kawan2 dengan datin, dah tu nape nak bermalam pula kat rumah datin.. elakkan laa.. kang tak pasal2 jadi bahan

  5. Budak Y says:

    apa salahnya..

Loading...