‘Unfollow’ & Buat Status Sedih, Kisah Cinta Aedy Ashraf & Amelia Henderson Dah Berakhir?

Hiburan

‘Unfollow’ & Buat Status Sedih, Kisah Cinta Aedy Ashraf & Amelia Henderson Dah Berakhir?

Sejak kebelakangan ini, status hubungan selebriti Aedy Ashraf dan Amelia Henderson menjadi tanda tanya warganet setelah kedua-dua memuat naik ayat-ayat sedih di media sosial.

Baru-baru ini, tweet yang dimuat naik oleh pelakon berusia 29 tahun itu telah menarik perhatian ramai kerana ia seakan-akan memberi bayangan bahawa hubungan mereka sedang goyah ataupun berakhir.

Advertisement

Ciapan itu telah membuat warganet tertanya-tanya mengenai status hubungan mereka dan tidak menyangkakan ia akan berlaku kerana pasangan ini dilihat amat bahagia bersama.

Lebih mengejutkan netizen apabila dapat tahu Aedy dan Amelia sudah tidak lagi mengikuti antara satu sama lain di platform media sosial seperti Instagram.

Komen twitter

Hal itu membuatkan ada segelintir netizen mempertikai kenapa perlu ‘unfollow’ satu sama lain apabila sudah tidak lagi mempunyai sebarang hubungan, lagi-lagi mereka merupakan selebriti dan di Malaysia, industri seni sangat kecil, jadi kebarangkalian untuk berlakon bersama sangat tinggi.

Sekadar info, sebelum ini Aedy telah membuat ramai pihak terkejut apabila dia telah ‘melamar’ Amelia untuk menjadi teman wanita di khalayak ramai yang berada di Absolut Food Festival 2022 di Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Mac lalu.

4 bulan lalu

Padam Gambar Nikah & Foto Bersama Engku Emran, Status Rumah Tangga Noor Nabila Jadi Tanda Tanya

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...