Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ucapan Lagu Tidak Diterima Di Malaysia Hanya Sekadar Luahan Hati – Ayda Jebat

Berjaya merangkul trofi Lagu Terbaik Malaysia di Anugerah Planet Muzik(APM 2018) baru-baru ini di Singapura, ucapan penyanyi Ayda Jebat yang seakan menyidir lagunya Mata tidak dapat diterima di Malaysia menjadi topik hangat di media sosial. Tentulah ramai yang tidak setuju dan menganggap Ayda mempertikaikan bahawa industri muzik tanah air tidak boleh menerima sebarang pembaharuan.

Advertisement

Dikecam teruk kerana kata-katanya itu, Ayda memberitahu beliau sedikit pun tidak berniat untuk menyinggung perasaan mana-mana pihak. Apa yang diucapkan hanyalah sekadar luahan hatinya.

Ucapan saya sekadar luahan hati sebab lagu Mata jarang dimainkan di stesen radio tempatan. Barangkali ia diputarkan ketika promosi saja. Saya kira mungkin elemen lagu ini belum menepati kehendak stesen radio atau pendengar, namun dengan saya berharap kemenangan di APM boleh membuka mata orang yang sebenarnya negara luar menyukai konsep lagu yang sebegini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

46 Comments

  1. Anonymous

    October 3, 2018 at 11:18 am

    . Lagu dia memang tak diterima di MALAYSIA. Berbagai kutuk kan dan penghinaan dia terima selepas kalah dan selepas menang SIAP dengan rupa paras dipersoalkan.. .Betullah bagai dikata.

  2. Anonymous

    October 3, 2018 at 10:41 am

    FAIZAL TAHIR????? waras ke x mengkome nihhhh…

    • joji

      October 3, 2018 at 11:01 am

      tu lah…faizaL tahir tu suara one in a million…penyanyi gred A tu…aku rasa yg kata FT sama taraf dgn si aida mat aris ni mesti bongok..wakaka

    • lopee

      October 3, 2018 at 11:29 am

      setuju…faizal the best..

  3. unknown

    October 3, 2018 at 9:40 am

    masalahny suara ko tu x sedap.. bg la lagu apa pon mmg ke laut ler jawabnya

    • Anonymous

      October 3, 2018 at 2:09 pm

      kan…. harap pentas penuh penari jer tuk kasi havoc…. lagu ke laut

  4. popo

    October 3, 2018 at 8:00 am

    Mcm jarang ja lagu tu dimainkan di radio

  5. Anonymous

    October 2, 2018 at 8:02 pm

    Oleh kerana kau telah sebut Malaysia di luar malaysia maka kami start boikot awak mcm boikot izreen

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama