“Tunggu Kat Akhirat Fun Ke Tak” – Izara Aishah ‘Perli’ Netizen Suka Lagakan Neelofa Dan Fazura?

Hiburan

“Tunggu Kat Akhirat Fun Ke Tak” – Izara Aishah ‘Perli’ Netizen Suka Lagakan Neelofa Dan Fazura?

Sedia maklum, di laman media sosial selalu ada perbandingan yang dilakukan oleh para warganet mengenai selebriti Neelofa dan juga Fazura.

Barangkali sering melihat perbandingan tersebut, pelakon jelita Izara Aishah menyuarakan pandangannya mengenai isu ini dan meminta agar netizen untuk henti melaga-lagakan dua pihak terbabit.

Advertisement

Menurut Izara, isu berlaku bukannya kerana salah faham diantara dua selebriti itu tapi ia dicipta sendiri oleh para peminat dua selebriti tersebut.

Bukan itu saja, pelakon filem Pilot Cafe itu juga mempersoalkan tindakan segelintir netizen membuat konten perbandingan hanya untuk melaga-lagakan kedua-dua pelakon jelita itu.

Kalau niat kak faz post takde kena mengena dengan apa yang netizen dok cakap ni, mampos netizen nak jawab kat sana.

izara tegur netizen lagakan fazura dan neelofaSumber : Murai 

Sebelum ini, ada peminat Neelofa berkata Fazura telah meniru gaya fesyen bekas pengacara MeleTOP terbabit sebelum memakai niqab dan ada dakwaan berkata, jika berita mengenai Fazura ditulis oleh portal media, pasti Neelofa juga akan membuat satu berita agar pihak media membuat ceritanya.

fazura dituduh tiru neelofa
4 bulan lalu

"Si F Takkan Sampai Level Lofa" - Peminat Dakwa Fazura 'Copycat' Gaya Neelofa?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Murai

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Tinggalkan Komen Anda Di Sini