“Tu Kan Tempat Sarah Berlegar-Legar..” – Ada Netizen Tak Setuju Shuib Ubah Suai Rumah?

Hiburan

“Tu Kan Tempat Sarah Berlegar-Legar..” – Ada Netizen Tak Setuju Shuib Ubah Suai Rumah?

Baru-baru ini, pelawak serta penyampai radio, Shuib Sepahtu ada memaklumkan bahawa kini kediamannya di Puchong, Selangor sedang diubai suai dan lantai rumahnya dipecahkan untuk diganti dengan lantai baru.

Sememangnya hal itu merupakan satu perkara yang normal untuk seseorang mengubah suai rumah sendiri tetapi terdapat satu komen daripada seorang wanita ini yang berasa ‘tidak puas hati’ telah menarik perhatian ramai.

Advertisement

komen netizen

Menurut individu berkenaan, Shuib tidak sepatutnya mengganti lantai rumahnya kerana itu merupakan tempat Allahyarham Siti Sarah berjalan serta bergelar suatu ketika dahulu.

Susulan itu, seorang pengguna Twitter telah memuat naik ciapan tangkap layar komen tersebut hingga menjadi tular di platform tersebut.

Menurut pengguna yang memuat naik tangkap layar tersebut, individu terbabit tidak perlu untuk berkata seperti itu dan minta dia untuk move on dari perkara yang sudah lepas.

Bukan saja pengguna tersebut yang rasa seperti itu, malah netizen lain juga merasakan ‘orang luar’ yang selalu berlebihan, sedangkan tuan empunya badan tidak berfikir seperti apa yang didakwa pun.

komen netizen

komen netizen

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

3 bulan lalu

"Carilah Yang Pakai Sopan Sikit" - Netizen Tak Setuju Shuib Dan Watie Ada Hubungan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...