“Carilah Yang Pakai Sopan Sikit” – Netizen Tak Setuju Shuib Dan Watie Ada Hubungan

Hiburan

“Carilah Yang Pakai Sopan Sikit” – Netizen Tak Setuju Shuib Dan Watie Ada Hubungan

Sebelum ini, ramai yang menyebarkan khabar angin bahawa Shuib Sepahtu sedang menjalinkan hubungan istimewa bersama wanita yang dikenali sebagai Watie kerana pakaian sedondon yang dipakai ketika menghadiri konsert.

Shuib juga dikatakan kerap meninggalkan tanda suka (like) terhadap gambar yang dimuat naik oleh Watie di laman Instagram miliknya.

Advertisement

Walau bagaimanapun, segelintir warganet tidak bersetuju jika pelawak itu mempunyai hubungan dengan wanita berkenaan kerana dianggap terlalu ‘menonjol’.

 

 

Menerusi ruangan komen di Facebook Beautifulnara, netizen berharap agar Shuib mencari perempuan yang berpakaian lebih sopan berbanding Watie.

Dalam pada itu, ada juga yang membandingkan penampilan Watie dengan arwah Siti Sarah.

Alahai..menonjol sangat….Bukan masuk campur..Tapi jauh sangat kriterianya dengan arwah…” – Netizen

Namun begitu, ada juga yang berharap agar warganet berhenti menilai Watie berdasarkan kisah silamnya dan bersetuju jika Shuib mempunyai jodoh dengan wanita itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah:

shuib dan watie
3 bulan lalu

"Dah Perasan Lama Sebenarnya" - Netizen Dakwa Warna Baju Sedondon Shuib & 'Watie' Ada Makna?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

6 Comments

  1. Anonymous

    September 16, 2022 at 4:45 pm

    Kenapa kau tak telanjang je terus dari pakai baju shuib pon satu mata dah lucah apa salah kalau kau pilih yang tutup aurat sikit baik isteri kau yang dulu jeng palo

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...