June 11th, 2010

tiz zaqyah fasha sandha jejai

Banyak sungguh komen-komen menarik dalam entri siapakah yang cuba merampas Jejai daripada Fasha Sandha. Tergerak di hati ini untuk membuat beberapa kesimpulan berdasarkan komen anda.

1. Apa yang Fasha alami sekarang ialah karma. Dulu dia mengorat Jejai yang masih berstatuskan suami orang. Sekarang nie orang mengorat pakwe dia kecoh satu dunia. Padahal baru pakwe je pun.

2. Ada sesuatu dengan Jejai yang tak dimiliki oleh lelaki lain. Kalau nak katakan kaya, ramai lagi lelaki kat Malaysia nie yang kaya. Tapi kenapa Jejai yang menjadi pilihan Tiz, Nora Danish dan Fasha? Adakah dia memiliki satu senjata rahsia yang hebat?

3. Ini semua konspirasi untuk menjatuhkan Tiz yang tengah popular. Kemungkinan Fasha jeles dengan kepopularitian Tiz yang mencanak-canak naik semenjak drama Nur Kasih. So Fasha cuba menjatuhkan kepopularitian Tiz dengan konspirasi sebegini.

4. Teori satu lagi ialah Tiz sememangnya seorang awek yang seperti ditulis di media-media. Suka berfoya-foya, ramai pakwe, pergi clubbing dan tak segan silu bawak laki balik rumah. Buat anda yang belum pernah tengok gambar Tiz Zaqyah bersosial, sila tengok terlebih dahulu.

5. Ada satu teori yang agak tak masuk akal tapi masih boleh diterima. Sebenarnya Tiz diupah oleh Nora Danish untuk menghancurkan hubungan Fasha dan Jejai. Nampak macam tak logik kan? Tapi boleh terima pakai gak teori nie.

Apa-apa pun, kami sebenarnya nak gelak je ngan Fasha Sandha nie. Dulu beria mengaku sekadar kawan je ngan Jejai. Tup tup bila jadi camnie gelabah semacam. Poyo kata bengang ada orang ngorat pakwe dia. Padahal kau ngaku sekadar kawan baik je. Fasha oh Fasha.


Comments are closed.

Loading...