Tiada Niat Jaja Cerita Putus Tunang Dan Cari Publisiti Untuk Lagu – Sufian Suhaimi

Hiburan

Tiada Niat Jaja Cerita Putus Tunang Dan Cari Publisiti Untuk Lagu – Sufian Suhaimi

Penyanyi Sufian Suhaimi menafikan dakwaan beliau sengaja menjaja kisah putus tunangnya bersama Elfira Loy dan menjelaskan setiap kenyataan yang dikeluarkan hanya untuk menjawab persoalan yang ditanya oleh pihak media sahaja.

Advertisement

Saya memang tiada niat nak bercerita tentang kes putus tunang ini, saya hanya menjawab persoalan yang diajukan oleh media.  Sebolehnya saya tidak mahu lagi bercerita tentang perkara ini kerana ia sudah berakhir. Jadi, selepas ini saya mohon kepada rakan media dan semuanya tidak bertanya lagi tentang isu ini.

Sufian berkata sedemikian susulan teguran yang dibuat oleh bapa Elfira Loy yang tidak berpuas hati mengapa penyanyi itu masih mahu membicarakan isu putus tunang sedangkan kedua-dua belah pihak keluarga sudah bersetuju untuk tidak memanjangkan perkara tersebut ketika cincin pertunangan dipulangkan.

Pada masa yang sama, Sufian turut menafikan beliau cuba meraih publisiti dan simpati ramai dengan isu putus tunang untuk mempromosikan lagu terbarunya.

Seperti yang saya kata dahulu, lagu ini telah dicipta pada tahun lalu ketika saya masih bergelar tunangan orang. Netizen yang mengaitkan kononnya lagu ini ada kaitan dengan apa yang berlaku sedangkan ia hanyalah kebetulan.

Sufian bagaimanapun dengan rendah hati memohon maaf kepada mana-mana pihak yang tersinggung dengan kenyataan beliau sebelum ini. Bertabahlah Sufian, bunga bukan sekuntum, satu hari nanti pasti anda akan bertemu dengan wanita yang lebih sesuai buat anda.

Sumber Berita : mStar Online



Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

34 Comments

  1. Tau takut

    March 14, 2018 at 2:52 pm

    Insta mamacat2016 dah private la pulok, takut lew tuuuu

    • Anonymous

      March 14, 2018 at 3:58 pm

      kena serang la tu..trus set private..phuii

  2. anje

    March 14, 2018 at 2:36 pm

    Tumpang nyanyi jap…

    “Melepaskanmu
    Bukan mudah bagiku untuk melalui semua ini
    Pabila kenangan kita mengusik jiwa dan hati
    Kala malam tidur ku tak lena mengenangkanmu

    Cuba pertahankan
    Separuh jiwaku hilang ikut terbang bersamamu
    Episod cinta hitamku kini berulang kembali
    Berulang kembali menguasai diriku ini

    Oh tuhan
    Ku mahu yang terbaik
    Terbaik buatku
    Insan kerdil ini

    Oh tuhan
    Noktahkan kehilangan ini
    Munculkan dia
    Dia terakhir buatku”

  3. Anonymous

    March 14, 2018 at 2:12 pm

    aku benci mamacat2016.

  4. Anonymous

    March 14, 2018 at 1:37 pm

    Weh putus tunang je pon korang ni kecoh laa

  5. Lijah

    March 14, 2018 at 12:31 pm

    Baik suruh mak el tu diam. Yg tu segala celah spender dia cite kt ig. Dah anak yg mntak putus. Larikan diri,. Yg kena jawab si pian ni la.

Loading...