Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tiada Keperluan Bawa Bantal Dinosaur Di PPV, Nabila Razali Dikecam Netizen, Siap Rakam Video

Nabila Razali

Apa saja gerak-geri dan tindakan artis pastinya akan menjadi perhatian netizen untuk dipersoalkan.

Terbaru, penyanyi dan pelakon Nabila Razali dipersoal pengguna media sosial kerana tindakannya ketika menerima vaksin di Pusat Pemberian Vaksin (PPV), Universiti Malaya (UM), semalam.

Advertisement
View this post on Instagram

A post shared by ??? (@nabila.razali)

“Alhamdullilah.. Bella bersama Baby Joong-Ki dah pu selesai dapatkan dos pertama vaksin COVID-19 di Universiti Malaya tadi. Kejap saja proses dia. Tak sakit pun. Semua staf frontliner baik-baik. Terima kasih banyak-banyak korang!”

Meninjau ruangan komen, muncul pula komen daripada pengguna media sosial yang tidak berpuas hati apabila mereka tidak dapat mengambil video seperti yang dilakukan Nabila sepanjang proses vaksinasi itu berlangsung.

View this post on Instagram

A post shared by ??? (@nabila.razali)

Tidak cukup dengan itu, tindakan pelakon drama Kebaya Kasut Kanvas yang turut membawa bantak berbentuk dinosour itu turut menjadi buah mulut netizen.

Advertisement

“Kenapa perlu bawa benda alah (bantal) tu? bantal tu saja berapa banyak virus boleh melekat. Apa faedah eh? tak pasal-pasal nanti ramai pula bawa bantal..” tulis seorang netizen di bahagian komen.

Terdahulu, pelakon Fasha Sandha dan selebriti media sosial Aisar Khaled telah mendapat kecaman dan dipersoal netizen kerana telah merakam proses vaksinasi namun tidak dibenarkan bagi rakyat kebanyakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. tecit

    July 6, 2021 at 12:08 pm

    belum ngndung lagi gini la. klu dah mengandung tiap kali checkup amik drh. ape lagi la bantal denoso jadi lap kaki jelaa. xde maknenye.

  2. ka nad

    June 24, 2021 at 9:39 am

    mengada lebih la die ni

  3. Anonymous

    June 24, 2021 at 8:51 am

    semak la die ni. bakat tade. kene kecam je lebih

  4. Anonymous

    June 24, 2021 at 12:34 am

    mcam tai

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top