Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tertekan Dituduh Penipu, Nur Sajat Masuk Hospital Kerana Alergik

Gara-gara tertekan terpalit kontroversi ingin menukar jantina daripada “lelaki” kepada “perempuan” di kad pengenalan, usahawan kosmetik Nur Sajat terpaksa ditahan di hospital kerana mengalami masalah alergik di badannya.

Advertisement

Menerusi beberapa muat naik di akaun Instagramnya, Sajat ada berkongsi keadaan terkini dirinya dan mendakwa apa yang berlaku memang berkaitan dengan kontroversi tersebut. Sajat didakwa ingin menipu dalam proses pertukaran jantina di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).

Terdahulu, seorang wanita yang dikenali sebagai Yusmiliati Mohamed Yusof menuntut Sajat membuat permohonan maaf secara terbuka di media sosial dalam tempoh 48 jam, atas dakwaan usahawan itu telah menganiaya dirinya kerana gagal menguruskan dokumen menukar maklumat jantina daripada “lelaki” kepada “perempuan” di dalam kad pengenalan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

44 Comments

  1. Tanya ja

    June 20, 2019 at 5:23 pm

    Persoalan aku:

    1) Apa kaitan terkejut dengan alergik? First time aku dengar org tertekan naik alergik?
    2) Kalau alergik kes terkejut, apasal kat ketiak je? Ko kata satu badan, tapi ketiak tu je yg ko tunjuk. Ke ko silap sapu deodorant? Atau ko alergik krim pencabut bulu keti? Ke ko sapu krim panas langsing ko tu? X pn ko alergik dgn emas yg ko jual?
    3) Asal ko punye merah kat keti tu mcm tepek blusher je?
    4) Apasal aku rasa ko propa jak?

    Sorry..aku tanya jak noo..x mengata pn..

    Doa aku semoga abg jat diberi hidayah & bertaubat. Doa utk kita semua jugk noo..

  2. Anonymous

    June 20, 2019 at 4:00 pm

    lelaki x boleh pakai emas..Tu baru sikit naik elergik, nanti kalau lelama bang jat pkai emas, tah apa pulak yg jadi.Haram bang jat, haram..

  3. Anonymous

    June 20, 2019 at 1:42 pm

    Enough sajat.. Berat sgt ke mulut nak mintak maaf.

  4. Axenz

    June 20, 2019 at 10:42 am

    Marah punya marah campur malu… ketiak basah …ada backteria :)

  5. Sanjut

    June 20, 2019 at 10:05 am

    ngaku jela kau pondan kan senang..habis cite..tengok pondan2 lain ileks je idup aman x kena kecam sbb sah2 ngaku pondon.. hehehehee

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama