“Terdesak Sangat Ke Nak Famous?” – Wanita Mengaku ‘Ex’ Ryan Bakery, Siap Simpan Gambar Lama

Hiburan

“Terdesak Sangat Ke Nak Famous?” – Wanita Mengaku ‘Ex’ Ryan Bakery, Siap Simpan Gambar Lama

Sebelum ini, tular di aplikasi TikTok mengenai sebuah hantaran video memaparkan seorang wanita yang mengakui dirinya merupakan bekas teman wanita kepada selebriti media sosial, Ryan Bakery.

Menerusi video tersebut, wanita itu telah menunjukkan gambar lama Ryan dan bertanyakan sama ada bekas teman lelakinya itu masih mengingatinya.

Advertisement

Difahamkan, wanita itu bagaimanapun telah memadam video berkenaan namun sempat dirakam dan dimuat naik semula oleh pengguna TikTok.

Terdesak sangat ke sis nak famous? Respect la sikit dia tu tunang orang, pelik eh perempuan sekarang.

@yayaketuuu

terdesak sangat ke sis nak famous? respect la sikit dia tu tunang orang. pelik eh perempuan sekarang #ryanbakery #fyp #fyp? #fypage #fypdongggggggg #fyp??viral @??????????

? original sound – ? – yana

Meninjau di ruangan komen, perkongsian video tersebut telah mendapat pelbagai respon daripada orang ramai yang rata-ratanya mengecam wanita itu kerana tidak menghormati status Ryan yang kini sudah menjadi tunangan orang.

Selain itu, ada juga segelintir netizen yang mempersoalkan tindakan dan motif wanita itu yang masih menyimpan gambar lama bekas kekasihnya itu.

Bila dah berjaya baru ada yang mengaku teman – Netizen.

Tidak ketinggalan, TikToker yang terkenal dengan konten video yang menggamit memori zaman kecil itu turut sempat memberi respon di ruangan komen.

Tah.. tak kenal

Info tambahan, Ryan atau nama sebenarnya Muhammad Ryan Fahmi bin Bakery telah mengingat tali pertunangan dengan wanita pilihan hati, Elyia Ibrahim pada 22 May 2022 dan merancang untuk berkahwin pada Januari 2023.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

3 bulan lalu

"Who Hurt U" - Ilustrasi 'Perli' Cara Popular Dulu & Sekarang, Netizen Pertahankan Ryan Bakery

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...