“Tawaran Yang Membuka Mata Ramai..” – Netizen Puji Masjid Kuala Krai Tawar Elaun RM6000 Jadi Imam Solat Tarawih

Kehidupan

“Tawaran Yang Membuka Mata Ramai..” – Netizen Puji Masjid Kuala Krai Tawar Elaun RM6000 Jadi Imam Solat Tarawih

Baru-baru ini, satu hantaran di Facebook yang dimuat naik oleh pihak Masjid Tengku Muhammad Faris Petra Bandar Kuala Krai telah meraih perhatian.

Tawar elaun lumayan buat imam

Dalama hantaran tersebut tertulis tawaran buat siapa-siapa yang mahu menjadi imam untuk solat Tarawih pada bulan Ramadan yang bakal disambut oleh umat Islam tidak lama lagi.

Advertisement

Jumlah elaun yang diletakkan juga agak tinggi dan disebabkan itu hantaran berkenaan raih perhatian pengguna Facebook lain.

Buka mata orang ramai, jadi benchmark

Rata-rata netizen yang meninggalkan komen memuji pihak Masjid Kuala Krai kerana tidak memandang rendah pada tugas yang dilakukan oleh imam masjid.

komen

Difahamkan, pihak masjid mengutamakan kepada mereka yang bermukim di Kuala Krai dan membuka peluang untuk menghantar resume sebelum 24 Februari lalu.

masjid
3 months ago

"Bukan Ke Kita Semua Sama Taraf.." - Individu Mempersoal Keperluan Tandas VIP Di Masjid & Surau

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...