May 8th, 2015

Nampaknya harapan untuk para jejaka di luar sana mengorat Tasha Shilla kini semakin berkurangan. Walaupun sudah putus cinta dengan Hans Wong baru-baru ini, Tasha Shila kini kembali ber’sahabat’ semula dengan bekas kekasihnya itu. Persahabatan yang kembali terjalin itu dapat dikesan apabila Hans memuatnaik gambarnya bersama Tasha menerusi akaun Instagramnya baru-baru ini. Maka punahlah harapan dan impian mereka yang menaruh hati terhadap Tasha.

tasha shila

Caption yang ditulis oleh Hans membayangkan seolah-olah mereka berdua telah kembali bercinta. Tulis Hans:-

Dinner time with my beautiful lady who always by my side ??

Namun menurut Tasha, dirinya dan Hans sekadar berkawan sahaja terlebih dulu. Akan tetapi Tasha tidak menolak sekiranya memang sudah tertulis ada jodoh di antara mereka. Kata Tasha:-

Tidak semestinya bila sudah berpisah kita tidak boleh berkawan semula dengan bekas kekasih kerana ia merupakan perkara biasa untuk pasangan yang pernah bercinta. Setelah bermuhasabah diri, saya akhirnya mengambil keputusan untuk tidak berdendam dengannya kerana di dunia ini tidak baik untuk bermusuh-musuhan sesama manusia.

Buat masa sekarang ini saya dan dia bersahabat baik kerana masing-masing ingin memberi fokus terhadap kerjaya masing-masing dahulu kerana kami tidak mahu terikat dengan apa-apa hubungan. Kerana dulu kami sudah mempunyai perancangan untuk berkahwin tetapi tidak jadi kini saya serahkan semuanya kepada Allah mengenai soal jodoh kerana itu merupakan perancangan terbaik-Nya

tasha shila

Selalunya jarang lelaki dan perempuan dapat bersahabat semula tanpa sebarang perasaan lebih-lebih lagi jika anda pernah bercinta dengan orang tersebut. Namun tiada yang mustahil dalam hidup ini. Mungkin Tasha dan Hans perlu mengenali diri masing-masing dengan lebih mendalam sebagai seorang kawan terlebih dahulu. Kalau tiba-tiba perasaan sayang itu kembali, dinasihatkan agar segera berkahwin. Tak perlulah nak bercinta lama-lama. Tak gitu? Sumber Mstar Online.

P.S: Gambar mesra kucing dan budak ini pasti akan buat anda tersenyum


Comments are closed.

Loading...