March 27th, 2015

Setelah membiarkan para peminat berteka-teki, akhirnya Tasha Shila membuat pengakuan yang dirinya sudah putus cinta dengan Hans. Pengakuan tersebut dilakukan menerusi program H!Live semalam. Rupa-rupanya Tasha dan Hans sudah sebulan ‘clash’. Namun punca perpisahan tidak dimaklumkan oleh Tasha. Apa pun, Tasha Shila kini single dan available. Ada can la jejaka-jejaka kat luar sana nak mengorat.
tasha shila putus hans Walaupun ada desas-desus menyatakan perpisahan mereka disebabkan kehadiran orang ketiga, Tash Shila enggan mengulas perkara tersebut. Kata Tasha Shila:-

Kami dah tiada apa-apa hubungan, sebelum ini pun kami berkawan rapat saya anggap ini adalah suratan takdir dan masing-masing telah pun buat haluan sendiri. Kalau perpisahan kami disebabkan oleh orang ketiga, hal itu saya saya enggan komen dan tidak mahu mengulas lanjut, itu semua hanya ‘rumors’.

Dah hampir sebulan kami bukan lagi pasangan kekasih, ini semua pengajaran buat saya, untuk bercinta dan berkasih sayang kita perlu berkorban dan jujur antara satu sama lain. Saya dengan Hans masih baik, tiada perasaan dengki mahupun berdendam dengannya, saya dah berusaha tapi Tuhan telah menentukannya

tasha

Abang Nara percaya ramai lelaki yang jujur, baik hati dan ikhlas mahu bercinta dan menyunting Tasha Shila sebagai kekasih dan seterusnya menjadi seorang isteri. Cuma Tasha kenalah cari di tempat yang betul. Awal-awal ‘clash’ ini mungkin boleh rileks tenangkan diri terlebih dahulu. Jangan tergesa-gesa mencari pengganti. Satu hari nanti, pasti akan ketemu jua insan yang sesuai dengan anda. Good luck Tasha Shila. Sumber portal Murai.


Comments are closed.

Loading...