“Takut Nak Melawan” – Tak Tahan Difitnah & Jadi Mangsa Pukul, Mak Wan Buat Laporan

Hiburan

“Takut Nak Melawan” – Tak Tahan Difitnah & Jadi Mangsa Pukul, Mak Wan Buat Laporan

Setelah sekian lama menahan sabar, pelakon veteran Mak Wan Latah akhirnya mengambil tindakan membuat laporan ke atas seorang wanita yang kebelakangan ini sering ‘menghentam’ dirinya.

Menurut Mak Wan atau nama sebenarnya, Halimatussa’diah Mohd Daud, dirinya terpaksa membuat laporan polis di Taiping, Perak berikutan wanita berkenaan pernah memukul, menendang dan juga mengugut untuk membunuhnya.

Advertisement

Melalui laporan Kosmo, pelakon berkenaan berkata sudah sekian lama dirinya mendiamkan diri dan perbuatan itu semua dilakukan pada tahun ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MakWan.? (@makwanlatah)

Saya takut nak melawan atau mengadu kepada orang lain, tambahan pula telefon (bimbit) saya dia pegang.

Konflik di antara Mak Wan dan wanita terbabit semakin ‘hangat’ apabila ada video tular di media sosial yang memaparkan pelakon terbabit seakan-akan sedang membaca mentera.

Menafikan tuduhan yang dibuat, Mak Wan memaklumkan wanita itu mempunyai kesihatan mental dan memang sengaja ingin memburukkan dirinya kepada umum.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

Mak wan latah didakwa buat benda syirik
2 bulan lalu

"At Least Aku Tak Acah Suci!" - Bekas PA Dah Tak Boleh Diam Diri, Dakwa Mak Wan Latah Selalu Buat Ritual Syirik?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...