“At Least Aku Tak Acah Suci!” – Bekas PA Dah Tak Boleh Diam Diri, Dakwa Mak Wan Latah Selalu Buat Ritual Syirik?

Hiburan

“At Least Aku Tak Acah Suci!” – Bekas PA Dah Tak Boleh Diam Diri, Dakwa Mak Wan Latah Selalu Buat Ritual Syirik?

Kembali menjadi topik bualan orang ramai di media sosial setelah tularnya satu video yang dimuatnaik oleh bekas pembantu peribadi yang mendakwa perangai sebenar pelakon veteran Mak Wan Latah.

Melalui video yang dimuat naik di platform TikTok itu, wanita yang dikenali sebagai Amell mendedahkan sisi lain Mak Wan yang tidak diketahui oleh umum iaitu sikap panas barannya.

Advertisement

Selain itu, pendedahan yang membuatkan ramai berasa terkejut apabila kelihatan wanita itu seakan-akan sedang melakukan ritual pelik yang didakwas berunsur syirik.

Sekurang-kurangnya aku tak main acah-acah suci. Aku tak kejam lagi nak bagi air kencing aku macam dia ni!

Bekas pembantu peribadinya itu juga ada memuat naik video yang turut memaparkan perbuataan syirik seperti yang didakwa olehnya di dalam akaun TikTok beliau itu.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa terkejut dan tidak menyangkakan pelakon yang digemari ramai itu tergamak melakukan hal-hal sedemikian.

Komen tiktok

Sebelum ini, nama Mak Wan menjadi sebutan orang ramai kerana perkahwinan bersama Husain Dollah yang baru saja dibina 3 bulan tidak dapat bertahan dengan lama dan Husain juga menyifatkan perkahwinannya itu adalah detik hitam yang pernah terjadi pada dirinya.

Mak Wan Latah dikecam
3 bulan lalu

"Buka Aib Sendiri.." - Dikecam Karaoke Sambil Joget, Netizen Anggap Itu Punca Mak Wan Latah Bercerai

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...