Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Takkan Nak Tunjuk Kita Buat Amal Ibadah Dekat Media Sosial Kot..” – Aishah

Aishah

Penyanyi veteren, Aishah berpendapat siapa-siapa pun tidak mempunyai hak mahupun layak untuk menghakimi individu lain terutamanya mengenai hal ibadah mereka.

Advertisement

Menurut Aishah atau nama sebenarnya, Wan Aishah Wan Ariffin, setiap amal ibadah yang dilakukan tidak semestinya perlu dimuat naik di media sosial bagi tatapan umum.

Tetapi kita tak akan nak tunjuk amal ibadah kita buat dekat media sosial kot. Sembunyilah ibadah mu seperti kamu menyembunyikan keaiban mu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wan Aishah Wan Ariffin (@aishahjmm)

Meninjau di ruangan komen hantaran yang dibuat oleh pelantun lagu Syurga Di Telapak Kaki Ibu itu, rata-rata bersetuju dengan pendapatnya dan mempunyai pandangan yang sama.

Advertisement

Aishah

Sebelum ini, Aishah pernah ditegur oleh sesetengah individu kerana menyanyikan lagu buat peminatnya dan meminta beliau untuk memperbanyakkan amal ibadah.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top