“Tak Tolong Tak Apa, Tapi Tak Perlulah Tunjuk” – Linda Rafar Gesa Jaga Sensitiviti Mangsa Banjir

Hiburan

“Tak Tolong Tak Apa, Tapi Tak Perlulah Tunjuk” – Linda Rafar Gesa Jaga Sensitiviti Mangsa Banjir

Penyanyi, Linda Rafar meminta orang ramai terutama pengguna media sosial yang sedang bercuti atau melancong agar tidak memuat naik sebarang hantaran bagi menjaga sensitiviti mangsa banjir.

Linda atau nama sebenarnya Azlinda Abd. Rafar memuat naik satu hantaran dalam Instagram yang menyatakan dia berharap mereka yang tidak terkesan dengan musibah banjir dapat menjaga hati mangsa yang terlibat dan sedang bergelut mengharungi bencana.

Advertisement

Menurut anggota kumpulan Elite itu, tidak perlu untuk berkongsi di sosial media hantaran gambar makanan kerana ramai pihak terkesan yang tidak dapat makan.

Tolong janganlah post gambar makanan atau bercuti masa rakyat terseksa dengan keadaan banjir. Tak tolong tak apa, tapi tak perlulah nak tunjuk dalam media sosial ketika keadaan tengah kritikal!

Menerusi ruangan komen, rata-rata pengikut dan rakan selebriti turut menyokong apa yang dikatakan oleh pelakon filem Litar Kasih itu.

Advertisement

“Simpan dulu semua foto-foto dan kenangan terindah itu. Sekurang-kurangnya hormatlah perasaan orang lain yang sedang diuji” tulis seorang pengguna Instagram.

“Setuju sangat. Ada yang 24 jam tak makan dan masih tersadai dengan bayi dan warga emas yang uzur” tulis seorang lagi pengikut.

Aznil Hj Nawawi
7 jam lalu

"Mana Pergi Orang-Orang Kaya Ni?" - Diamkan Diri Ketika Beri Bantuan Banjir, Pak Nil Perli Siapa Tu?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. anonymous

    December 21, 2021 at 4:44 pm

    nak jugak tu attention kau dah basi la weiiii pegi main jauh jauh lagi jauh lagi bagos.nyibuk je kau tak pernah ada bakat pun wokay

  2. Anonymous

    December 21, 2021 at 2:55 pm

    Nak jugak muncul di social media ye. Diam jelah Linda.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...