Tak Pernah ‘Bersama’ Sepanjang Kahwin, Suami ‘Kantoi’ Jalin Hubungan Dengan Lelaki Lain

Kehidupan

Tak Pernah ‘Bersama’ Sepanjang Kahwin, Suami ‘Kantoi’ Jalin Hubungan Dengan Lelaki Lain

Hati wanita mana saja yang tidak hancur apabila perkahwinan bersama suami tercinta tidak berkekalan selepas mengetahui si suami menjalin hubungan dengan orang lain.

Seperti kisah seorang wanita ini apabila mengetahui si suami menjalin hubungan dengan orang lain dan lebih menyakitkan, orang ketiga itu berjantina lelaki.

Advertisement

Kisah ini dikongsikan di platform media sosialnya untuk dijadikan pengajaran buat orang ramai.

Pada mulanya wanita ini merasakan dirinya merupakan wanita paling bahagia di dunia ini, namun segalanya hancur selepas rahsia suami terbongkar selepas wanita ini membaca mesej mesra si suami dengan lelaki lain.

Difahamkan juga sepanjang perkahwinan, pasangan ini sama sekali tidak pernah ‘bersama’ dan wanita ini mengakui masih virgin.

komen ig

Di hujung video yang dimuat naik, dapat dilihat sijil penceraian pasangan terbabit dan di ruangan komen, rata-rata meninggalkan kata-kata semangat buat wanita itu untuk kekal kuat hadapi ujian ini.

Dalam pada masa yang sama, ada juga netizen berasa berang kepada lelaki terbabit kerana seolah-olah menggunakan wanita ini untuk menutup dirinya yang sebenar.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

inai neelofa tersepit pintu
5 bulan lalu

"Macam Tersepit Pintu!" - Kuku Jari Seolah 'Lebam', Netizen Kritik Inai Neelofa Banyak 'Pantang Larang'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...