“Tak Jadilah, Saya Dah Tekad…” – Iqbal Sudah Tawar Hati Dengan DSV

Hiburan

“Tak Jadilah, Saya Dah Tekad…” – Iqbal Sudah Tawar Hati Dengan DSV

Setelah dihurung dengan pelbagai kontroversi, usahawan Ahmad Iqbal Zulkefli berkata rancangannya untuk berkahwin dengan Datuk Seri Vida pada hujung tahun ini dibatalkan.

Iqbal Zulkefli
2 bulan lalu

"Sentuh Macam Mana Tu" DSV Wanita Pertama 'Disentuh'? Netizen Hairan Dengan Pernyataan Iqbal

Advertisement

Iqbal, 27, nekad dengan keputusannya itu dan meluahkan bahawa dia sudah tawar hati. Dia memilih untuk tidak meneruskan hasratnya untuk berkahwin dengan DSV atau nama sebenarnya Hasmiza Othman.

Iqbal DSV

Saya tak nak berfikir lagi, jadi saya bagitahu secara jelas pada Datuk Seri Vida perkahwinan kita tidak jadi sebab saya tak akan bahagia berada dalam keluarga dia.

Iqbal yang sebelum ini lantang meluahkan perasaannya terhadap Vida kini tekad membawa diri untuk mengalihkan perhatiannya seketika.

Advertisement

Kisah percintaan usahawan kosmetik terkenal itu telah banyak menjadi bualan netizen dan ada juga yang mempersendakan kisah percintaan mereka.

Sebaliknya, usaha yang dilakukan oleh Iqbal itu adalah bagi membuktikan cintanya terhadap DSV bukanlah atas sebab wang dan harta semata-mata.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Mstar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Armadan Hamdan

    October 7, 2021 at 7:52 pm

    GOOD

  2. Anonymous

    October 7, 2021 at 7:48 pm

    He got the publicity that he want…
    Everything is stages i guess…

    • Saggi

      October 7, 2021 at 7:54 pm

      Cldnt agree more

  3. tecit

    October 7, 2021 at 12:24 pm

    DSV ni penuh dgn kepura-puraan. dlm video rakam kan main lembut lagi baik lg bile dgn iqbal. sebaliknye iqbal kate cemburu buta siap campak selipar lg. pahtu dgn cikb kemain gedik plak. xphm aku personaliti die ni bape byk nk kene hadam.

    • Anonymous

      October 7, 2021 at 3:37 pm

      Jadi ko faham tak personaliti iqbal.. aku dua2 tak faham…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...