“Tak Ada Jodoh..” – Ibu Jumpa Bakal Menantu ‘Tak Jadi’ Di Majlis Kahwin, Rupanya Anak Sendiri Buat Hal

Kehidupan

“Tak Ada Jodoh..” – Ibu Jumpa Bakal Menantu ‘Tak Jadi’ Di Majlis Kahwin, Rupanya Anak Sendiri Buat Hal

Tidak selalu kita dengar bakal mentua dan bakal menantu mempunyai hubungan yang rapat seperti keluarga sendiri, namun jika personaliti seseorang itu mempunyai budi bahasa yang baik, sudah pasti akan disayangi.

Seperti yang dikongsikan oleh seorang pengguna di TikTok ini, beliau berkongsikan sebuah video dimana dirinya sedang kunjungi majlis kahwin bekas kekasih anaknya.

Advertisement

Menurut wanita tersebut, dia berasa sedih kerana gadis tersebut tidak menjadi menantunya memandangkan anaknya telah menjalin hubungan selama lima tahun bersama gadis itu.

Diri sendiri mengakui anak yang membuat ‘hal’ hingga terputusnya hubungan yang dijalin hingga gadis tersebut turut mengambil keputusan untuk memilih yang lain.

Namun, wanita itu menerima dengan hati yang terbuka bahawa anaknya dengan gadis itu sudah tiada jodoh dan dapat dilihat dalam video terbabit, jelas terpancar raut wajah sedih di muka wanita itu ketika memeluk gadis terbabit.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen hantaran itu, rata-rata warganet memuji perwatakan wanita tersebut kerana jarang lihat seorang ibu menyalahkan anak sendiri, malah netizen turut berharap agar satu hari wanita itu akan berjumpa dengan menantu yang baik budi pekertinya.

TGV
9 bulan lalu

"Siapa P*kimak Yang Special Sangat Ni?" - Ulang Balik 'Movie' Lepas 45 Minit, Netizen Minta Pawagam Beri Penjelasan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...