“Tahun Ini Lain Macam Sikit..” – Beraya Di Kampung Adira, Datuk Red Gementar Ingin Berhadapan Dengan Keluarga Mentua

Hiburan

“Tahun Ini Lain Macam Sikit..” – Beraya Di Kampung Adira, Datuk Red Gementar Ingin Berhadapan Dengan Keluarga Mentua

Di tengah-tengah kes penceraian yang masih berlangsung, suami kepada penyanyi terkenal, Adira Suhaimi iaitu Datuk Red berkongsi pengalaman dirinya beraya di kampung isteri tahun ini.

Takut dipandang serong

Melalui hantaran yang dimuat naik di laman TikTok, usahawan ini mengakui dirinya gementar untuk pulang ke kampung halaman isterinya yang terletak di Kuching, Sarawak dan berjumpa dengan keluarga Adira.

Advertisement

Alhamdulillah raya tahun ini di Kuching, Sarawak bersama dengan keluarga Adira dan ibu mentua pun ada sekali.

 

Saya bukan fikir tempat beraya itu cuma kenangan di sana yang membuatkan raya tahun ini lain macam sikit.

 

Sangkaan saya masa nak pulang beraya ke Kuching tu saya gementar juga takut ahli keluarga akan pandang serong dekat saya ibarat saya dah menconteng arang tapi Alhamdulillah mereka sokong saya. Itu yang paling terharu buat saya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ℝ ℍ (@adira.suhaimi)

Bersyukur dapat beri nafkah

Bukan itu sahaja, Datuk Red memberitahu Adira tetap akan memberi sokongan kepadanya meskipun selepas ini sudah membawa haluan masing-masing. Tambahan pula, suami kepada penyanyi ini bersyukur dapat kembali memberi nafkah sebagai suami dan bapa.

Adira pun beri sokongan pada saya. Dia kata andai kami jodoh tidak panjang, dia tetap beri sokongan pada saya untuk kembali semula sebagai seorang suami dan ayah.

 

Alhamdulillah dalam tiga minggu ini, dah nampak perubahan sebagai suami dimana nafkah saya dapat tunaikan. Tugas saya yang selama ini diabaikan, saya dapat jalankan dan di situlah kekuatan saya untuk meneruskan kehidupan.

@majalahwanita #wanita #utusantv #beritaditiktok #trendingnewsmalaysia #fyp ♬ original sound – Majalah Wanita

Pada 25 Oktober lepas, Adira telah memfailkan penceraian buat kali kedua ke atas Datuk Red di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Barat Rawang, Selangor.

datuk red
3 weeks ago

"Allah Nak Cabut Nyawa Saya Pun Tiada Masalah" - Dah Lantik Peguam, Datuk Red Minta Tempoh 5 Tahun Selesaikan Hutang RM7 Juta

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...