(TAHNIAH) Usop Selamat Bertunang, Rancang Nikah Pada Februari Tahun Depan

Hiburan

(TAHNIAH) Usop Selamat Bertunang, Rancang Nikah Pada Februari Tahun Depan

Dua tahun menyulam kasih, Usop akhirnya selamat mengikat tali pertunangan dengan Nur Fatihah kelmarin.

Usop
2 bulan lalu

Usop Tak Malu Jual Baju Bundle Di Live IG Demi Menambah Sumber Pendapatan

Advertisement

Tidak mahu lama bertunang, penyanyi itu berharap agar segala urusan perkahwinan mereka berjalan dengan lancar. Malah Usop juga mendoakan agar dia dan tunangnya mampu menghadapi segala ujian sebelum bernikah.

Kami rancang berkahwin secepatnya iaitu Februari tahun depan. Tarikh sebenar saya akan kongsikan kelak. Yang pasti, saya tidak mahu tunang lama-lama.

ucop bertunang

Akui Usop, kedua keluarga mereka gembira dengan pertunangan ini selain mendedahkan bahawa mereka merancang untuk melakukan majlis pernikahan tertutup nanti.

Menurut lelaki itu lagi, Fatihah merupakan gadis idamannya dan bersyukur mereka akhirnya bersama meskipun memulakan perkenalan sebagai sahabat sahaja.

Saya sendiri pun memang mencari wanita yang berhidung mancung, berkulit cerah dan lebih tinggi daripada saya. Tak sangka impian saya jadi kenyataan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Usop ? (@usopofficial)

Bagi Nur Fatihah pula, dia mendedahkan banyak kelebihan yang dilihat dalam diri Usop hingga berjaya membuatkannya jatuh hati.

Saya suka sikapnya yang cukup lurus dan ikhlas. Dia juga memang tidak mengalah untuk berusaha memikat saya dulu meskipun dia agak muda.

Tambah ‘anak mami’ ini, Usop juga sangat menghormati orang tua dan berani berdepan dengan mereka bagi menyampaikan niat untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius.

Semoga urusan mereka dipermudahkan.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. mami jora

    November 5, 2021 at 4:21 pm

    agak ‘keras’ ya anak mami ni tak mcm anak mami yg selalunya lembut manis

  2. titipsalam

    November 5, 2021 at 1:21 pm

    ‘Dia juga memang tidak mengalah untuk berusaha memikat saya dulu meskipun dia agak muda’ – im like whaaaaaaaaaaat? goodluck la bro

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...