Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Usop Tak Malu Jual Baju Bundle Di Live IG Demi Menambah Sumber Pendapatan

Usop

Pada Ogos lalu, penyanyi Usop berjaya membuka sebuah restoran francais di Seberang Jaya, kini Usop membuat jualan pakaian terpakai atau bundle secara online di Instagramnya.

Advertisement

Penyanyi terkenal yang berumur 24 tahun itu tidak malu untuk melakukan pelbagai bidang pekerjaan demi menambah sumber pendapatannya.

Selain menguruskan gerai nasi kandar milik keluarga dan restoran Ayam Gepuk, kini saya cuba menjual baju bundle berjenama di Instagram

 

Usop

Usop juga berkongsi pengalaman menjalankan perniagaan pakaian terpakai itu, Usop memberitahu dia tak malu mencari rezeki dalam pelbagai bidang dan tak salah untuk dia ceburi bidang perniagaan asalkan pendapatannya halal.

Sejujurnya saya ni memang jenis tak reti duduk diam, apa-apa pekerjaan pun saya sanggup buat, lagi pun tak salah ceburi bidang perniagaan bukannya saya merompak atau mencuri.

Selain menambah pendapatan keluarga, penyanyi lagu Lenyap itu juga memberitahu salah satu sebab dia rajin melakukan pelbagai pekerjaan adalah kerana mahu mengumpul duit kahwin dan merancang untuk membuat simpanan dari sekarang bagi menghalalkan hubungan dengan kekasihnya itu.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Mstar
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    October 6, 2021 at 3:41 pm

    terbaik ucopppp

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top