July 16th, 2013

Kehadiran media sosial sememangnya mendekatkan lagi selebriti dan peminat-peminatnya. Namun kadang-kadang, ada gambar yang dikongsikan oleh si selebriti seringkali disalahtafsir dan difikir secara negatif oleh peminat-peminatnya. Datuk Siti Nurhaliza pun tidak terkecuali daripada menerima kritikan-kritikan sebegini.
badan datuk k

Peminat-peminat Siti Nurhaliza turut sama bertekak di ruangan komen salah satu gambar yang dikongsikan oleh beliau menerusi Instagram. Gambar tersebut tidak lain tidak bukan gambar bahagian belakang badan Datuk K. Memang jelas terserlah kemachoan dan ke”tough“an Datuk K di dalam gambar ini.

badan datuk k

Pelik juga Abang Nara memikirkan apa punca peminat-peminat ini bergaduh sesama sendiri kerana gambar di atas. Mungkin mereka jeles tidak mendapat suami yang se”tough” Datuk K kot. Apa pun, Siti Nurhaliza memberikan penerangan panjang lebar mengenai perkara ini kepada portal BuahMulut:-

Bagi saya media social ini diciptakan untuk sesiapa sahaja berkongsi apa yang patut mereka kongsikan. Macam saya pun banyak juga kongsi perkara-perkara yang selama ini peminat tidak tahu tapi saya kongsikan untuk dekatkan diri dengan peminat. Kadang kadang hal peribadi yang agak besar pun kita kongsi juga. Tapi masih tahu juga batas yang perlu dijaga bukan share semuanya di media social.

Sebenarnya apa yang kita sharekan tu tidak membawa maksud apa yang peminat fikirkan terutamanya perkara yang negatif. Kita rasa ok tapi yang melihatnya pula mungkin rasa sebaliknya. Cuma apa yang saya harapkan agar peminat boleh sentiasa berfikiran positif, jangan asik nampak yang negatif sahaja dan jangan jadikan sesuatu situasi itu nampak lebih rumit bagi sesetengah artis.

Bagaimanapun saya bersyukur kerana masih mempunyai peminat yang berfikiran positif dan juga sentiasa ada dihadapan ketika saya mengalami masalah seperti ini. Untuk saya bergaduh dengan orang lain yang saya tidak kenal buat apakan, tak bijak pun.

badan datuk k

Kepada peminat-peminat mana-mana selebriti di luar sana, janganlah terlalu fanatik sangat. Kadang-kadang Abang Nara kesian jugak tengok korang bergaduh sesama sendiri. Sedangkan si selebriti buat tak tahu je. Kalau nak gaduh pun, janganlah keluarkan kata kesat. Jagalah emosi anda. Jangan malukan diri sendiri. Tak gitu?

cafe deniz gold

P.S: Para pria di luar sana tu, anda kekurangan tenaga di bulan Ramadhan ini? Selalu keletihan? Jom tingkatkan tenaga dan stamina dengan Deniz Cafe. Juga sangat sesuai untuk merawat kesihatan dalam para pria. Dijamin HALAL dan LULUS KKM. Layari www.azaleadenaturale.com untuk pembelian segera.

March 10th, 2013

A.I.D.S merbahaya, Aedes pula mengancam manusia“. Walaupun sudah mencecah usia 30 tahun, lagu tersebut masih lagi melekat di benak kepala Abang Nara. Sebagai salah seorang duta Yayasan AIDS Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza akan mengadakan Malam Amal Tahajjud Cinta untuk membantu mereka yang malang ini.

siti aids

Persembahan Dato’ Siti nanti adalah muzik berunsurkan spiritual / ketuhanan yang diangkat dari album Tahajjud Cinta (2009), dengan muzik iringan oleh Mohram dan susunan muzik oleh Aubrey Suwito. Program Malam Amal Tahajjud Cinta, iaitu sebuah majlis makan malam yang bertujuan untuk meraih dana bagi membina sebuah rumah perlindungan (shelter homes) untuk wanita dan kanak-kanak yang hidup dengan HIV dan AIDS yang pertama di negeri Kelantan.

siti aids

Semoga usaha murni ini akan mendapat perhatian banyak pihak. Tahniah kepada Datuk Siti Nurhaliza atas inisiatif anda ini. Semoga Allah memberkati apa yang anda lakukan. Lagi beberapa keping gambar terbaru Datuk Siti Nurhaliza dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram CTDK.

P.S: La Ferrari, generasi baru Ferrari Enzo

siti aids

siti aids
siti aids
siti aids
siti aids

February 15th, 2013

Susulan kedatangan Psy ke Malaysia dengan bayaran yang dikatakan mencecah RM2 juta, Datuk Siti Nurhaliza meluahkan isi hatinya terhadap kehadiran artis luar. Bagi Siti, pihak penaja seharusnya memberikan peluang yang sama rata terhadap artis tempatan.

siti nurhaliza

Kalau tak silap Abang Nara, bayaran untuk persembahan daripada Datuk Siti Nurhaliza adalah yang paling mahal sekali untuk artis tempatan. Namun tidaklah sampai ke tahap apa yang diterima oleh Psy. Berkata kepada Astro Awani, Siti menafikan yang pendapatnya berbaur politik sebaliknya hanya menyuarakan isi hati sebagai artis tempatan. Kata Siti:-

Ia lebih kepada suara saya sebagai artis Malaysia, lebih-lebih lagi ia melibatkan maruah artis-artis lain juga. Kami terfikir sendiri apakah akan lebih bagus sekiranya peluang itu diberikan kepada artis tempatan. Saya bukannya menolak kedatangan artis dari luar negara. Malah saya sendiri gunakan sebahagian daripada lagunya dalam persembahan saya sendiri. Namun, luahan saya lebih terjurus kepada pihak-pihak penajaan yang sepatutnya memberikan peluang yang sama kepada artis tempatan, kalau tidak pun separuh daripada apa yang artis antarabangsa perolehi.

siti nurhaliza

Ada benarnya kata Datuk Siti Nurhaliza tue kan? Selama ini pun Abang Nara baca memang susah betul artis tempatan nak dapat tajaan kalau nak but konsert. Sampai kena merayu-rayulah. Semoga selepas ini artis tempatan akan diberi peluang yang sama rata. Lagi 7 keping gambar terbaru Datuk Siti Nurhaliza dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar MediaSemasa.

yatt hamzah

P.S: Klik sini untuk mengetahui rahsia kecantikan Yatt Hamzah.

siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza

January 15th, 2013

Tahukah anda yang Datuk Siti Nurhaliza sekarang ini sedang merehatkan diri daripada sebarang aktiviti sehingga bulan Mac 2013 untuk menjaga suaminya yang kemalangan baru-baru ini? Itu memang satu langkah yang wajar diambil oleh seorang isteri. Semoga pengorbanan Datuk Siti ini akan dibalas dengan limpahan rezeki.

siti litup

Masih bercerita tentang imej barunya, Siti memberitahu Mstar Online yang Datuk K sangat-sangat gembira dengan peralihan imej. Kata Siti:-

Suami saya adalah antara yang sangat gembira dengan peralihan imej Siti dan boleh dikatakan dia juga merupakan tunggak yang banyak menyokong kepada perubahan ini. Bagi Siti, ia adalah satu keikhlasan yang datang daripada diri dan berharap agar imej ini kekal sampai bila-bila.

siti litup

Suami mana yang tak gembira jika si isteri berhijrah ke arah kebaikan. Walaupun dalam kesakitan akibat kemalangan, Abang Nara pasti hati Datuk K sedang tersenyum riang melihat perubahan isterinya. Semoga dengan perubahan ini akan bertambah lagi kasih sayang di antara mereka berdua. Sama-samalah kita doakan.