Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Peminat Jangan Asyik Fikir Negatif Sahaja – Siti Nurhaliza

Kehadiran media sosial sememangnya mendekatkan lagi selebriti dan peminat-peminatnya. Namun kadang-kadang, ada gambar yang dikongsikan oleh si selebriti seringkali disalahtafsir dan difikir secara negatif oleh peminat-peminatnya. Datuk Siti Nurhaliza pun tidak terkecuali daripada menerima kritikan-kritikan sebegini.
badan datuk k

Peminat-peminat Siti Nurhaliza turut sama bertekak di ruangan komen salah satu gambar yang dikongsikan oleh beliau menerusi Instagram. Gambar tersebut tidak lain tidak bukan gambar bahagian belakang badan Datuk K. Memang jelas terserlah kemachoan dan ke”tough“an Datuk K di dalam gambar ini.

Advertisement

badan datuk k

Pelik juga Abang Nara memikirkan apa punca peminat-peminat ini bergaduh sesama sendiri kerana gambar di atas. Mungkin mereka jeles tidak mendapat suami yang se”tough” Datuk K kot. Apa pun, Siti Nurhaliza memberikan penerangan panjang lebar mengenai perkara ini kepada portal BuahMulut:-

Bagi saya media social ini diciptakan untuk sesiapa sahaja berkongsi apa yang patut mereka kongsikan. Macam saya pun banyak juga kongsi perkara-perkara yang selama ini peminat tidak tahu tapi saya kongsikan untuk dekatkan diri dengan peminat. Kadang kadang hal peribadi yang agak besar pun kita kongsi juga. Tapi masih tahu juga batas yang perlu dijaga bukan share semuanya di media social.

Sebenarnya apa yang kita sharekan tu tidak membawa maksud apa yang peminat fikirkan terutamanya perkara yang negatif. Kita rasa ok tapi yang melihatnya pula mungkin rasa sebaliknya. Cuma apa yang saya harapkan agar peminat boleh sentiasa berfikiran positif, jangan asik nampak yang negatif sahaja dan jangan jadikan sesuatu situasi itu nampak lebih rumit bagi sesetengah artis.

Bagaimanapun saya bersyukur kerana masih mempunyai peminat yang berfikiran positif dan juga sentiasa ada dihadapan ketika saya mengalami masalah seperti ini. Untuk saya bergaduh dengan orang lain yang saya tidak kenal buat apakan, tak bijak pun.

badan datuk k

Advertisement

Kepada peminat-peminat mana-mana selebriti di luar sana, janganlah terlalu fanatik sangat. Kadang-kadang Abang Nara kesian jugak tengok korang bergaduh sesama sendiri. Sedangkan si selebriti buat tak tahu je. Kalau nak gaduh pun, janganlah keluarkan kata kesat. Jagalah emosi anda. Jangan malukan diri sendiri. Tak gitu?

cafe deniz gold

P.S: Para pria di luar sana tu, anda kekurangan tenaga di bulan Ramadhan ini? Selalu keletihan? Jom tingkatkan tenaga dan stamina dengan Deniz Cafe. Juga sangat sesuai untuk merawat kesihatan dalam para pria. Dijamin HALAL dan LULUS KKM. Layari www.azaleadenaturale.com untuk pembelian segera.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top