December 28th, 2015

Kejelitaan serta kecantikan Nur Fazura memang tidak boleh dinafikan lagi. Sekali mata memandang, pasti jiwa akan terpaku serta tertawan. Baru-baru ini ketika menghadiri satu sesi promosi butiknya House of Dolls di Brunei, kejelitaan Fazura semakin jelas terserlah apabila tampil dengan imej bertudung. Serius sedap mata memandang. Sejuk je.

fazura tudung

Comel kan? Satu hari nanti pasti Fazura akan tampil dengan imej bertudung buat selama-lamanya. Sama-sama kita doakan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung
fazura tudung

December 28th, 2015

Tahun 2015 adalah satu tahun yang boleh dianggap sempurna buat Nur Fazura seandainya insiden KimK tidak terjadi. Nama baik Fazura tercalar gara-gara salah faham tersebut. Ramai yang kecewa kerana Fazura masih belum memohon maaf kepada peminat yang dimalukan sehingga hari ini. Namun bagi Fazura, insiden tersebut dianggap sebagai satu ujian dari Tuhan untuk dijadikan pengalaman dan juga pengajaran buat dirinya.

fazura

Kata Fazura:-

Memang terlalu banyak kemanisan saya raih dan kecapi pada tahun ini. Cuma, pada penutupnya, Tuhan memberikan saya sedikit ujian (merujuk kepada insiden KimK). Bukanlah saya nak kata insiden itu terlalu pahit, tetapi ia membuatkan saya sentiasa beringat, tahun 2015 sudah hampir sempurna. Tetapi kalau sentiasa manis dengan kejayaan dan keindahan, ia akan buat saya melayang.

Dengan adanya penutup sebegitu, saya anggap ia sebagai pengajaran dan pengalaman sekaligus membuatkan diri ini lebih bersedia dengan kedatangan tahun baharu. Kemanisan yang diberikan Tuhan pula bukan untuk menjadikan saya terus selesa, tetapi ia bekalan berharga untuk tahun 2016. Pastinya saya harap kemanisan itu akan berpanjangan ke tahun seterusnya.

fazura

Menariknya, Fazura menegaskan sekali lagi tindakannya di dalam insiden KimK adalah semata-mata untuk mempertahankan kawannya. Malah bagi Fazura, dirinya kecewa kerana insiden itu terjadi di kalangan orang Melayu yang beragama Islam. Kata Fazura lagi:-

Sebagai artis yang sudah lebih sedekad dalam dunia hiburan, saya pernah melalui fasa yang lebih teruk daripada insiden itu. Pada zaman sekarang, terutama dengan adanya media sosial, manusia di luar sana semakin ganas, selesa dan rakus berbuat apa saja. Buli secara siber sangat berleluasa.

Apa yang saya buat berhubung isu itu pula adalah atas paksi mempertahankan kawan. Saya percaya, hal itu tidak patut terjadi. Malah ia memang sudah banyak kali terjadi sebelum ini dan masih berlanjutan.

Apa yang menyedihkan saya ia berlaku di kalangan orang Melayu beragama Islam. Terang-terangan mereka tunjuk siapa diri mereka. Apabila membaca komen negatif, ia jelas menunjukkan diri mereka yang sebenar dan bukannya saya.

fazura

Benda dah berlaku nak buat macam mana kan? Anggaplah sebagai ia satu pengajaran agar kita tidak membuat kesimpulan dan keputusan tergesa-gesa. Tanya pendapat orang lain dulu sebelum membuat sebarang tindakan. Apa pun, untuk tahun 2016, Abang Nara doakan agar Fazura agar segera bertemu jodoh. Rasanya ramai yang dah tak sabar hendak tengok si jelita ini bersanding di atas pelamin. Tak gitu? Sama-sama kita doakan. Sumber Berita Harian.

January 16th, 2014

Kalau anda menatap kembali gambar-gambar sambutan tahun baru 2014 yang dikongsikan oleh Fazura menerusi akaun Instagramnya, anda pasti akan perasan kehadiran seorang lelaki “mat saleh” berkepala botak. Lelaki itu bernama Randy Siedman dan merupakan seorang pemuzik serta DJ yang popular di Los Angeles. Sepanjang percutian di Amerika Syarikat, Randy banyak menemani Fazura. Persoalannya, adakah mereka berdua bercinta?

randy siedman dan fazura

Buat anda yang menyimpan perasaan terhadap Fazura, bolehlah menarik nafas lega. Fazura dan Randy tidak bercinta, namun bagi Fazura, Siedman adalah kawan lelaki yang paling rapat dengannya. Kata Fazura kepada MalaysianDigest.

Dia kawan baik saya. Boleh dikatakan yang dia kawan lelaki paling rapat dengan saya sekarang tapi tidak bermakna kami bercinta. Kami kenal sejak setahun lalu. Ya, dia adore saya dan saya pun adore dia (gelak). Saya rasa tak salah kalau kita nak adore kawan kita.

Dia pernah beberapa kali datang ke Malaysia. Dia juga ada datang sewaktu majlis hari jadi saya yang lalu. Dan saya pergi bercuti ke LA bukan lah sebab semata-mata nak jumpa dia. Dari dulu lagi saya memang menyimpan hasrat nak bercuti ke Amerika. Sebelum ni saya lebih kerap bercuti di negara Eropah.

Tahun lalu saya berkesempatan ke sana dan kebetulan saya ada beberapa orang kenalan di sana termasuklah dia (Randy). Sepanjang saya di sana, dia menjaga dan melayan saya dengan baik. Mungkin sebab saya banyak upload gambar dia, jadi orang hanya nampak dia saja. Padahal saya ada juga beberapa kawan lain di sana

randy siedman dan fazura

Masih ada “can” lagi untuk jejaka-jejaka Malaysia yang mahu menawan hati Fazura. Si cantik manis ini masih lagi single mingle. Kini Fazura sudah pun pulang ke Malaysia dan sedang sibuk mempromosikan filem terbaru lakonannya yang bertajuk “Kami Histeria”. Nampak macam best. Ada Diana Danielle, Sara Ali dan ramai lagi.
randy siedman dan fazura

Beberapa lagi gambar terbaru Nur Fazura dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Fazura.

randy siedman dan fazura
randy siedman dan fazura
randy siedman dan fazura
randy siedman dan fazura
randy siedman dan fazura

March 27th, 2013

Akhirnya pelakon jelita, Nur Fazura tampil menjelaskan pendiriannya yang enggan beraksi mesra dengan mana-mana pelakon lelaki. Ramai yang beranggapan Fazura tidak mahu langsung bersentuhan dengan lelaki apabila berlakon sehingga menimbulkan persoalan tentang gandingan terbarunya bersama Shaheizy Sam.

fazura shaheizy sam

Ditemui ketika majlis pelancaran drama terbarunya yang bertajuk Kisah Cinta, Fazura tampil memberi penjelasan. Kata Fazura:-

Selepas membuat kenyataan itu, ramai yang ingat saya tidak mahu bersentuhan langsung dengan lelaki apabila berlakon. Tetapi bukan itu maksud saya. Sebaliknya saya hanya tidak mahu beraksi terlebih mesra seperti berpelukan atau berada di atas katil dengan pelakon lelaki. Jika bersentuhan sedikit seperti menyentuh tangan, ia masih lagi boleh.

fazura shaheizy sam

Fazura juga melahirkan rasa terkejutnya apabila tindakannya menolak tawaran watak seksi dan ranjang turut menimbulkan spekulasi kononnya dia ingin menunjuk baik atau sengaja mahu menyindir pelakon-pelakon lain. Kata Fazura:-

Jika orang anggap saya mahu sindir pelakon-pelakon lain, itu salah kerana apa yang saya lakukan itu adalah prinsip saya yang tidak membabitkan orang lain

fazura shaheizy sam

Abang Nara suka dengan prinsip yang diamalkan oleh Fazura. Perlahan-lahan perubahan dilakukan adalah lebih baik daripada tiada langsung. Semoga Fazura satu hari nanti akan terus langsung tidak melakukan sentuhan dengan mana-mana lelaki ketika berlakon. Good luck and all the best to Fazura. Info asal Mstar Online.

P.S: Wanita yang hidupnya serba terbalik