August 8th, 2020

Sering saja berkongsi momen – momen indah bersama tunang tersayang, pelakon Risteena mengakui ada yang kurang senang dengan perkongsian mereka sehingga ada yang mendoakan supaya hubungan mereka putus di tengah jalan.

Namun, Risteena tidak mudah melatah dengan kritikan yang dilemparkan netizen, malah tunangnya, Isa Khan turut sama mempersoalkan apa yang netizen mahu sehinggakan sanggup mendoakan benda yang tidak baik untuk mereka.

View this post on Instagram

Banyak persamaan kami dalam drama ini sehingga bisa membuat kami jatuh cinta antara satu sama lain, bukan saja dalam drama, tapi realiti? . Saksikan BULAN DI KOTA LANGIT | Episode 2 Jam 10 malam ini @tv_okey ??

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

“Ada yang mendoakan kami supaya putus. Kalau kami putus korang dapat apa, kalau kami tak putus pun korang dapat apa?”

Menolak dakwaan ingin menunjuk-nunjuk kebahagiaan dan mendapatkan perhatian, Risteena berkata dia hanya ingin berkongsi saat bahagianya bersama peminat di luar sana.Menurutnya lagi, dia hanya berkongsi apa yang Isa sering lakukan sepanjang perhubungannya kini dan  jikalau netizen di luar sana tidak suka, tidak perlu tengok.

View this post on Instagram

ISA KHAN SURPRISE BIRTHDAY CELEBRATION ON PRIVATE YACHT ? . Venue: Royal Selangor Yacht Club Theme: Baby Blue & White Sponsor: @blackredco.hq Videographer & Photographer: @cstproduction Catering: @wedding_studio_sdn_bhd Decoration: @surprise.dash Birthday Cake: @itas_sweet_tooth Flower Bouquet: @hyzuflorist Transport & Bodyguard: @cekap_privateprotector

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

“Isa Khan dekat media sosial ke dekat luar ke dia memang seorang yang romantik, seorang yang penyayang. Saya cume berkongsi dengan pengikut di Instagram apa yang kita orang buat. Isa bagi bunga bukan acah-acah ya. Tu betul-betul. Mungkin korang tak dapat rasa benda tu. Saya bersyukur ada pasangan macam ni. Kalau tak suka jangan tengok,”

Mengimbas kembali, Risteena dan pasangannya, Isa Khan telah mengikat tali pertunangan pada 23 November 2019 yang lalu di Bali, Indonesia dan khabarnya bakal mendirikan rumah tangga pada tahun ini.

Sumber: Astro Gempak

July 8th, 2020

menyatakan tunangnya, Isa Khan yang juga seorang aktor tidak pernah meletakkan sebarang syarat untuk dirinya terus berlakon, pelakon Risteena Munim akui tahu untuk menjaga batas pergaulan demi kebahagiaan hubungan mereka.

risteena tahu jaga batas pergaulan

Menurut Risteena, beliau akan memilih naskah yang sesuai unuk menjalani penggambaran dan mendapatkan persetujuaan daripada Isa juga sebelum menerima sebarang tawaran berlakon.

“Isa tak pernah meletakkan apa-apa syarat dekat saya. Tapi saya sendiri yang tahu jaga batas sebagai tunang orang dan selepas ni akan bergelar seorang isteri.”

risteena tahu jaga batas pergaulan

Bercakap mengenai norma baharu, Risteena dikhabarkan lebih selesa untuk menyediakan barang penggambaran sendiri dari rumah.

“Untuk barang-barang penggambaran saya lebih memilih sediakan sendiri. Daripada barang solekan termasuk dengan wardrobe semua bawa sendiri. Kita kena lebih berhati-hati sebab pandemik ini belum lagi pulih.”

Untuk rekod, Risteena sebelum ini telah selamat mengikat tali pertunangan bersama kekasih hati Isa pada 23 November 2019 di Bali, Indonesia.

risteena tahu jaga batas pergaulan

Hubungan mereka mula dihidu netizen, namun masing-masing mengunci mulut sebelum mengesahkan status perhubungan mereka menerusi satu sidang media pada 6 Disember tahun lalu.

Malah pasangan ini juga turut merancang untuk melangsungkan perkahwinan mereka sekitar hujung tahun ini.

Sumber: Gempak

May 21st, 2020

Pelakon Risteena Munim difahamkan terkilan apabila perkongsiannya di Instgaram tempoh hari dikecam netizen.

risteena munim

Perkara itu berlaku susulan tindakannya berkongsi kisah peribadi bersama tunangnya namun seolah tidak sangka akan dikecam sedemikian rupa.

Risteena bagaiamanapun menegaskan dirinya berhak berkongsi apa sahaja di media sosial.

Menurut perkongsiannya, beliau seakan tidak faham mengapa masih wujud segelintir pihak sakit hati dengan perkongsiannya.

“Semua orang ada hak masing-masing apa yang dia nak kongsi. Malah, bebas untuk muat naik apa saja kat halaman sendiri.”

Beliau juga turut menegaskan selagi tidak berkongsi perkara yang menggangu atau memburukkan orang lain, perkara itu adalah tidak relevan andai dikecam.

Malah, Kata Risteena, setiap orang mempunyai hak masing-masing kerana bebas untuk memuat naik apa sahaja di laman berkenaan.

Dalam pada itu, Risteena juga tidak menyangka akan ada golongan tidak bertanggungjawab sanggup mendoakan yang buruk-buruk untuk dirinya sedangkan beliau langsung tidak mengenali mereka.

“Padahal saya tak pernah kenal mereka, tak kacau dan tak pernah burukkan pun. Jadi dari situ saya mengenali pelbagai jenis manusia yang ada zaman sekarang. Yang mungkin saya tak tahu dan tak pernah nampak.”

Terdahulu, Risteena berkongsi berita di mana tunangnya Isa Khan dikhabarkan panik selepas dirinya tidak dapat dihubungi kira-kira setengah jam.

Untuk rekod, pasangan ini telah mengikat tali pertunangan pada 23 November tahun lalu di Bali, Indonesia. Namun masih belum mengumumkan tarikh perkahwinan mereka.

Sumber: Gempak

March 4th, 2020

Kehangatan cinta pasangan Risteena Munim dan Isa Khan sedang hangat membara dan begitu terbuka berkongsi kisah cinta mereka dengan umum. Kata orang, bila hati sedang bahagia dan berbunga, setiap saat hanya fikirkan perkara yang indah sahaja.

risteena isa khan

Sering ditanya mengenai detik pertemuan dengan tunang tersayang, Risteena menerusi akaun Instagramnya berkongsi video yang menunjukkan siapa terlebih dahulu memulakan langkah untuk memikat. Dia juga mendedahkan perbualan bersama Isa yang cukup romantis.

Risteena pada masa yang sama memberikan bayangan dia akan berkongsi semua detik-detik bibit cinta mereka satu hari nanti.

View this post on Instagram

Ramai yang tanya saya, macam mana pertemuan saya dan Isa Khan. Siapa mengorat siapa. Macam mana hubungan tu bermula. Insyaallah one day saya akan share betul-betul dengan semua. Tapi harini saya nak share sikit satu kenangan indah dimana hubungan ini baru nak bermula. Satu kenangan yang akan sentiasa diingati. Sehingga sekarang Isa Khan masih orang yang sama saya kenal dulu. Semoga terus kekal orang yang sama. . Hargai FAMILY dan orang-orang yang rapat dengan kita seperti hari ini hari terakhir kita dapat melihat mereka. Kerana kita tidak tahu bila mereka akan pergi selamanya. Tunjukkan kasih sayang korang pada orang yang korang sayang. Spread love. Show love before it’s too late♥️ Saya juga mendoakan kalian mendapat kebahagiaan dunia akhirat. Amin ♥️

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

Terdahulu, Risteena dan Isa telah selamat mengikat tali pertunangan pada 23 November 2019 ketika bercuti di Bali, Indonesia. Bagaimanapun, mereka masih belum menetapkan tarikh perkahwinan.