October 6th, 2020

Pelakon popular Indonesia, Randy Pangalila kini tampil mendedahkan isterinya, Chelsey Frank disahkan hamil.

Randy pangalila umum isteri hamil

Menurut Randy, beliau khabarnya tidak sabar dan teruja untuk bertemu cahaya mata pertama mereka.

Perkara itu dimaklumkan sendiri oleh Randy menerusi sebuah posting yang dimuat naik di laman Instagramnya kepada umum.

“Seorang juara bakal dilahirkan, tak sabar untuk bertemu kamu. Ya, saya bakal menjadi ayah.”

Menerusi foto terbabit, kegembiraan Randy dapat diungkapkan menerusi hantaran tersebut apabila jelas kelihatan keterujaannya memeluk erat Chelsey sambil memegang gambar imbasan ultrabunyi keadaan terkini bayi mereka.

Randy pangalila umum isteri hamil

Seperti sudah dijangka, khabar gembira itu dihujani ucapan tahniah daripada pengikutnya di platform tersebut.

Untuk rekod, Chelsey yang berasal dari Kanada itu telah sah menjadi isteri kepada Randy pada 19 Januari 2019 di Bali, Indonesia

January 23rd, 2013

Makin sayanglah nampaknya peminat-peminat Malaysia terhadap pelakon kacak dari Indonesia, Randy Pangalila ini. Mana taknya, susulan kontroversi Julia Perez menyatakan drama Malaysia tidak bagus, Randy tampil menyatakan perkara yang sama terhadap drama Indonesia.

randy pangalila

Menurut Randy, produksi di Indonesia juga ada yang tidak hebat dan tidak bagus. Namun kesemua itu lebih bergantung kepada sudut pandangan masing-masing. Kata Randy kepada portal Murai:-

Inilah dunia hiburan. Itu semua soal sensasi saja. Bagi saya, apa yang berlaku itu tergantung kepada pendapat masing-masing. Kalau di Indonesia, tidak semuanya produksi itu hebat dan bagus.Kalau mengikut kaca mata saya, yang bagus adalah seperti drama Ayat-Ayat Cinta dan Ada Apa Dengan Cinta. Apa yang Julia Perez kata mungkin dia terlibat dengan produksi yang kurang bagus. Di Indonesia pun ada yang tak bagus. Begitu juga di Hollywood. Saya sendiri pernah menonton cerita Hollywood yang sangat teruk produksinya. Apapun, ia terpulang dari sudut dan pandangan masing-masing. Bagi saya, saya lebih puas berlakon di Malaysia berbanding di Indonesia sendiri

randy

Terserlah sisi kematangan dan kebijaksanaan Randy Pangalila menerusi ayat-ayatnya di atas. Kan bagus kalau semua pelakon mempunyai daya pemikiran yang sebegini. Tak adalah statement-stament bodoh yang memakan diri sendiri. Tak ke gitu? Apa pendapat anda?
randy pangalilaP.S: Wow!!! Kacak bergaya sungguh Anuar Zain menghiasi majalah Maskulin. Memang terserlah ciri-ciri kelakiannya. Kalau anda mahu, anda boleh membaca edisi terbaru majalah ini secara online. Hanya perlu beli di Emall Karangkraf dengan harga yang lebih murah berbanding di kedai-kedai buku. Cubalah hari ini jugak!!!

October 13th, 2012

Kalau anda masih ingat, Zed Zaidi satu ketika dahulu pernah mempertikaikan sama ada Randy Pangalila mempunyai permit untuk berlakon di Malaysia. Semenjak kontroversi itu, tuan punya badan, Randy Pangalila tidak pernah mengeluarkan apa-apa kenyataan balas mengenai kata-kata Zed Zaidi ini.

randy pangalila

Namun menerusi Kosmo hari ini, Randy Pangalila tampil menyatakan yang isu permit ini hanyalah satu salah faham. Menurut Randy, sebelum mula berlakon di Malaysia, perkara pertama yang ditanyakan ialah mengenai permit. Kata Randy:-

Saya melihat isu ini sebagai satu salah faham sahaja. Jadi saya tidak mahu memperbesarkan isu ini. Sebenarnya, daripada pihak produksi Micheal Ang, mereka telah mendapatkan semua keizinan untuk saya berlakon di sini kerana bagi saya itu perkara paling utama buat diri saya. Sebelum hadir ke Malaysia untuk berlakon, soalan pertama yang saya tanyakan ialah adakah saya telah mendapat keizinan berlakon di sini (Malaysia). Ini kerana saya sedar saya pelakon luar dan tidak mahu menjadi seperti pendatang. Saya rasa semuanya telah jelas dan permasalahan ini hanyalah salah faham.

Bagus sungguh Randy Pangalila kerana ada awareness yang macam ini. Diharap Zed Zaidi membaca apa yang diberitahu oleh Randy di dalam suratkhabar Kosmo hari ini sekaligus menyelesaikan segala kontroversi yang timbul. Kepada Randy, jangan lupa untuk renew permit bila sampai waktunya. Kang tak pasal-pasal kena tangkap pulak. Hehehe.

randy pangalila
P.S: Jubah hitam ekslusif yang akan dikeluarkan oleh Gudang.MY minggu hadapan. Berminat? Jangan lupa LIKE Facebook Gudang.MY untuk stay up to date.

October 10th, 2012

Sudah lumrah bila selebriti kacak mempunyai peminat, dan bukan perkara luar biasa bila ada di antara peminat-peminat ini yang merupakan peminat fanatik. Fanatik sehinggakan selebriti yang berlakon sebagai kekasih selebriti kacak tadi menjadi sasaran untuk dicemburui.

Begitulah yang terjadi pada Elfira Loy yang mengakui dirinya dicemburui peminat-peminat Randy, terutamanya yang masih muda, kepada Mangga Online.

Mereka macam jeles kerana sangat meminati Randy. Dalam komen-komen di laman sosial ada yang mengatakan tidak menyukai saya kerana mereka anggap Randy tu kekasih mereka. Saya faham situasi itu kerana mereka meminati Randy.

Saya tak kisah sebab bagi saya itu tandanya mereka sebenarnya menerima lakonan saya sehingga berasakan lakonan kami sebagai realiti.

Saya akui… saya sendiri meminati Randy dan tak missed menonton drama Cinta Kirana lakonnnya dulu. Tapi saya jatuh cinta pada wataknya bukan kepada Randy Pangalila.

Rasanya ramai yang setuju Randy dan Elfira mempunyai kimia tersendiri yang menyebabkan gandingan mereka seronok dan natural untuk ditonton.

Bagaimanapun, hasil tinjauan kami, tidak kurang juga peminat-peminat Indonesia yang mengagumi kecantikan Elfira yang dikatakan ada iras pelakon remaja Indonesia, Yasmine Wildblood.

nurulabma Ga cantik? Gila kaleeee. Sekali pandang gw liat dia kaya Yasmine Wildblood tauuu

Satu lagi perkara menarik tentang Elfira yang dia tidak kisah dikenali dengan imej kening tebal.

Saya tak naklah cukur kening sehingga halus macam orang lain. Ya.. saya ada juga trim sikit kat hujung-hujung tapi masih kekalkan ketebalannya. Tak kisahlah…

Sebenarnya peminat saya pun tak suka kalau saya nipiskan kening. Dulu pernah sebuah majalah touch up gambar saya sehingga nampak saya berkening halus, memang berubah muka saya dalam majalah itu. Ada peminat yang tak suka dan tanya balik.. di mana Elfira yang berkening tebal tu?

Daripada situ saya tahu, ada juga yang menyukai saya dengan kening tebal ini. Sebab itu saya tak kisah sangat. Lagipun ia memberi kelainan saya berbanding orang lain.

Macam itulah karakter orang yang yakin dengan diri sendiri dan patutlah dipuji. Elfira juga dikatakan tidak ada masa memikirkan tentang teman lelaki dan kini menuntut dalam jurusan komunikasi dan seni di sebuah kolej.

Untuk info, drama bersiri lakonan Elfira dan Randy akan bersiaran di Astro Ria mulai 8.30 malam, setiap Isnin mulai 29 Oktober ini. Tengok jangan tak tengok! Saksikan prebiu drama ini di sini:

Kredit gambar, Twitter Elfira Loy.