April 11th, 2016

Semalam, pengguna media sosial dikejutkan dengan berita dimana penyanyi rock Awie dikatakan sudah meninggal dunia selepas terbabit didalam kemalangan di Phuket, Thailand.

Rupa-rupanya berita tersebut palsu belaka dan Awie juga membuktikan beliau masih lagi hidup serta sihat menerusi satu video yang dimuat naik oleh beliau di Instagram.

Jelas Awie, berita berkenaan adalah fitnah semata-mata dan beliau kini sedang menjalani penggambaran filem Bikers Kental 2 di Phuket, Thailand.

Saya kini berada di Phuket, Thailand bagi bagi menjalani penggambaran filem Bikers Kental 2. Saya masih lagi hidup dan berita kononnya saya terbabit dengan kemalangan dan meninggal dunia adalah palsu.

Masih ada lagi pihak yang suka menyebarkan berita palsu sebegini dan membuat orang ramai keliru. Nyawa orang pun mereka hendak main-main. Berhenti lah sebarkan berita kematian palsu ni.

Sumber Berita : BH ONLINE

December 11th, 2015

11 Disember iaitu hari ini merupakan tarikh ulangtahun kedua perkahwinan, buat pasangan Zain Saidin dan Rozita Che Wan.

Bersempena dengan hari penuh bermakna itu, Zain dan Che Ta telah meraikannya dengan bercuti ke Phuket, Thailand bersama anak mereka Aaisyah Dhia Rana.

Pasangan ini sempat berkongsi beberapa foto sewaktu di Phuket bersama peminat mereka di akaun Instagram.

Masa memang cepat berlalu, pejam celik sudah dua tahun usia perkahwinan mereka dan ia telah diserikan lagi dengan Aaisyah yang cukup comel. Semoga Zain Saidin dan Rozita Che Wan bahagia selalu dan kekal sehingga ke akhir hayat.. Ehem..rasa-rasa ada tak peluang Zain bagi adik untuk Aaisyah? Hehe..

Jom layan beberapa lagi foto mereka di Phuket dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Sumber Foto: Instagram Rozita Che Wan

September 26th, 2012

Semakin seseorang selebriti itu popular, semakin banyaklah gosip yang menimpa dirinya.  Itulah yang terjadi kepada Neelofa apabila dikhabarkan pergi bercuti bersama Hans Isaac ke Koh Samui baru-baru ini. Itu semua terjadi apabila Neelofa menulis tweet yang berbunyi “On my way to the airport. Bye Malaysia!!!!

neelofa hans isaac

Neelofa yang ditemui oleh wartawan OhBulan ketika majlis pra tonton filem Hantu Kapcai berkata:-

Saya sebenarnya pergi bercuti hari Ahad hari tu, Hans pulak pergi ke Koh Samui dah lama. Lagipun saya pegi bercuti dengan kawan-kawan ke Phuket dan langsung tak jumpa dengan Hans. Setahu saya Hans pergi ke Koh Samui dengan kumpulan kelab golf dia. Jadi berita tersebut sememangnya tak betul. Secara kebetulan pula, ada orang ambil gambar yang saya upload di Twitter dan sabotaj gambar tersebut. Tapi apa pun saya kena terima dan hadapi semua ini. Apa boleh saya buat, perkara dah berlaku. Saya ingatkan pergi bercuti boleh rehatkan badan dan tenagkan fikiran, tapi bila balik bercuti semakin serabut pula dengan benda-benda macam ini.

hans isaac

Diharap Neelofa bersabar dengan cerita-cerita begini. Apa pun Abang Nara respek Neelofa sebab rileks dan tak melatah walaupun dilanda gosip sebegini. Kalau taknak perkara sebegini berulang lagi, senang je. Ajak la Abang Nara sekali kalau pergi cuti ke mana-mana. Boleh Abang Nara terus update cerita sebenar. Hehehe.

P.S: Budak umur 7 tahun boleh tarik kereta di China.