November 28th, 2019

Pelakon Nazim Othman sememangnya dikenali ramai kerana ada sahaja cerita mengenainya hampir setiap minggu di ruangan gosip mana-mana portal hiburan.

Kalau anda mengikuti laman Instagram lelaki ini, dia kadang-kadang ada memuat naik videonya menyanyi. Nazim juga pernah memuat naik video dia dan Idayu menyanyikan lagu “Timeless” nyanyian asal Kelly Clarkson dan Justin Guarini.

Kelmarin, pelakon lelaki yang sedang sibuk dengan penggambaran drama “Suri Katriana” ini telah memuat naik satu video di mana dia dilihat berada dalam studio rakaman dan sedang mendendangkan sebuah lagu dengan sepenuh hatinya.

 

View this post on Instagram

 

Apa petua nak kasi suara merdu ek? Penat la asyik kena kecam je… tapi I suka nyanyi. Mungkin I cuma boleh nyanyi masa shower je kot? Eh? ??? Help me @erniezakri help help ?

A post shared by nazimothman (@nazimothman) on

Walaubagaimanapun, kapsyen yang ditulis bersama entri itu menggambarkan sepertinya dia penat menerima kecaman orang ramai meskipun dia sangat suka menyanyi.

Mungkin I cuma boleh nyanyi masa shower je kot? Eh?

nazim othman suka menyanyi tapi penat asyik kena kecam

Pun begitu, penyanyi Ernie Zakri yang turut ditag sekali dalam entri itu telah memujuk Nazim.

Tak lah! Kalau anda suka menyanyi, jangan berhenti. Anda akan perolehi apa yang anda inginkan. Ataupun, masuklah kelas vokal saya, jom.. hehehe.

Kebanyakan pengikut Nazim turut memberikan kata-kata semangat dan memintanya terus menyanyi sekiranya itu adalah minatnya. Mereka juga memuji suara lelaki itu sedap dan mempunyai bakat besar dalam bidang nyanyian.

Sumber: BM Cari

Advertisement
November 18th, 2019

Pelakon Nazim Othman sememangnya tidak asing lagi dalam industri lakonan di Malaysia. Walaupun memulakan karier sebagai seorang pramugara untuk MAS Airlines tetapi nampaknya rezeki lelaki itu terbuka luas dalam bidang lakonan bermula daripada tahun 2008.

Sejak mencipta nama dalam drama ‘Dejavu Di Kinabalu’, Nazim terus mengorak langkah di dalam industri seni tempatan, tak kisahlah sama ada sebagai pelakon utama mahupun watak sampingan.

Walaubagaimanapun, lelaki tinggi lampai itu telah meluahkan rasa kesalnya kerana asyik dipilih sebagai hero kedua menerusi laman Instagramnya.

nazim othman tidak mahu lakonkan watak kedua jika hero tidak semenggah

Tambahnya lagi, dia hanya akan menerima watak kedua atau ketiga jika watak utama diberikan kepada pelakon yang lebih layak daripadanya.

Second? What Second? Kenapa bukan saya yang pertama. Saya boleh mainkan watak kedua sampingan kalau bakat yang pertama itu lebih baik daripada apa yang saya boleh bawakan.

Lelaki itu menjelaskan bahawa dia tidak akan menjadi watak kedua sekiranya hero utama tidak mempunyai bakat dan disiplin selain hanya bergantung kepada populariti.

Sekarang, watak utama itu dipilih berdasarkan jumlah pengikut mereka di media sosial. Tak semestinyaa ramai followers betul-betul berbakat.

nazim othman tidak mahu lakonkan watak kedua jika hero tidak semenggah

Menerusi komen yang dibalasnya kepada salah seorang peminat, dia menyatakan bahawa bayaran boleh dirunding tetapi biarlah watak hero utama itu semenggah sedikit. Barulah dia mahu menerima berlakon sebagai watak sampingan.

Nampaknya, Nazim betul-betul bengang dengan pihak produksi yang sering utamakan pengambilan watak utama berdasarkan jumlah pengikut di laman media sosial sahaja.

Sumber: mStar Online

Advertisement
July 25th, 2019

Sedang menikmati percutian indah di Maldives, pelakon Nazim Othman ada berkongsi beberapa gambar di akaun Instagramnya. Tidak dinafikan, sesiapa sahaja pasti akan terpegun dengan pemandangan di pulau tersebut.

Ada sekeping foto yang menarik perhatian netizen dimana Nazim sedang bersantai bermandi buih dalam tab.

Rata-rata netizen mula timbulkan persoalan, siapakah yang mengambil foto tersebut memandangkan Nazim dikatakan bercuti seorang diri sahaja.

Teknologi dah canggih, nak ambil gambar pun tidak perlu suruh orang lain dah. Cuba, husnuzon yang mungkin Nazim pakai ‘timer’. Ada-ada sahaja korang ni, imaginasi luas betul.

Sumber Berita : Media Hiburan

Advertisement