Written by Bella | October 16th, 2015

Kemesraan hubungan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila tidak dapat disangkal lagi, mereka pun sering memuat naik foto berserta kapsyen yang cukup romantis di Instagram hampir setiap hari. Melihat kepada kemesraan mereka berdua, ada peminat yang membandingkan hubungan Sharnaaz bersama bekas kekasihnya, Anis Al Idrus yang tidak begitu ditonjolkan di media sosial.

Menjawab persoalan itu, Anis menerusi portal mStar berkata beliau tidak mahu terlalu mendedahkan hubungan mereka sebelum ini kepada umum dan merasa syukur kerana tidak berbuat begitu  kerana apabila beliau putus dengan Sharnaaz tentu Anis dan keluarganya mendapat malu.

Pada saya hubungan yang belum pasti tidak perlulah ditunjuk-tunjuk kepada umum, itu juga membawa kepada maruah keluarga kita. Nasib baik juga saya tidak terlalu banyak gambar di laman sosial, kalau tidak… malu juga keluarga saya.

Di tanya mengenai kekerapan Sharnaaz dan Noor Nabila yang memuat naik foto mesra mereka di media sosial, Anis berpendapat ia adalah hak masing-masing.

Walaubagaimanapun beliau mempercayai sesuatu ikatan ataupun hubungan itu tidak boleh diterjemahkan didalam sebuah foto.

Memang ada yang membandingkan tentang perkara itu, tapi saya rasa sesebuah hubungan tidak boleh diterjemahkan menerusi foto.

Melainkan sudah ada ikatan tertentu dengan tujuan memberitahu orang lain bahawa dia adalah milik kita.

Kemesraan ataupun sifat manja itu kalau boleh biarlah kita dan pasangan sahaja yang tahu dan tidak perlu terlalu mendedahkan ia kepada umum. Nanti bila hubungan itu tak jadi bak kata Anis memang boleh rasa malu dibuatnya. Lebih baik lah simpan sahaja kemanisan itu.

Sumber Berita: mStar Online

 

Written by Bella | September 30th, 2015

Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila, pasangan yang cukup mendapat liputan luas sejak kebelakangan ini.  Sering memuat naik foto mesra bersama pelbagai spekulasi tercetus mengenai status sebenar hubunan mereka.

Namun, Sharnaaz enggan terlalu memikirkan hal tersebut dan tidak kisah akan apa sahaja tanggapan orang ramai terhadap kisah cintanya.

Apa orang nak kata apabila melihat gambar kami bersama terpulanglah pada andaian mereka. Apa yang nampak itulah yang boleh saya ceritakan. Saya tidak akan buka cerita tentang cinta. Soal peribadi sekarang saya lebih suka kunci mulut. Kalau ada berita baik nanti saya akan kongsi dengan semua.

Selama ini saya hidup sendiri, bekerja sendiri dan bayar semua bil sendiri. Jadi, apa yang orang nak cakap suka hatilah mereka nak kata apa. Kalau dah penat nanti pasti akan senyap.

Mengakui terasa pedih dan sakit dengan pengalaman lalu, Sharnaaz merasa syukur kerana Tuhan memberikan beliau sesuatu yang lebih elok selepas itu. Sharnaaz juga memberitahu, beliau tidak akan mensia-siakan sesiapa sahaja yang hadir dalam hidupnya selepas ini.

Jatuh bangun yang pernah saya lalui sebelum ini adalah satu perkara yang sangat indah. Rasa sakit itu hanya Tuhan sahaja tahu kemudian Tuhan datangkan saya sesuatu yang lebih elok.

Jika siapa-siapa datang dalam hidup saya selepas ini, saya akan menikahi dia dan menjaga dia dengan sebaik mungkin.

Sebenarnya peminat bukan nak masuk campur kehidupan Sharnaaz, tetapi mereka cuma ingin melihat beliau bahagia selepas beberapa kali dikecewakan serta gagal dalam percintaan. Lagipun,  kalau sudah berkenan di hati dan yakin Noor Nabila sesuai dengan anda usahakan secepatnya untuk jadikan beliau yang halal buat anda. Bercinta lepas nikah pun apa salahnya, pasti ada kemanisannya bukan?

Sumber Berita: Mangga Online

Written by Bella | September 15th, 2015

Kalau kita lihat, hubungan Sharnaaz Ahmad bersama Noor Nabila semakin hari semakin rapat walaupun aktor berbadan sasa itu menyifatkan mereka hanya sekadar teman biasa. Namun, baru-baru ini Sharnaaz telah pulang ke kampung halaman Nabila dan sempat meluangkan masa bersama “bakal mertuanya” di sana.

Berikutan  hal tersebut, ramai peminat Sharnaaz yang  tidak henti berharap agar beliau dan Nabila cepat mendirikan rumah tangga sehinggakan ada yang sudah mendoakan mereka bahagia sehigga ke anak cucu.

Biasanya kalau mereka yang ada hubungan serius sahaja yang akan memperkenalkan kawan lelaki kepada pihak keluarga. Ermm..macam ada sesuatu je yang mereka sembunyikan bukan?

Tidak mengapa, kita bagi dulu Sharnaaz dan Nabila ruang untuk lebih mengenali hati budi masing-masing sebelum kedua-duanya bersedia untuk berkahwin. Apa-apa pun harapnya doa peminat mereka termakbul juga lah satu hari nanti.

 
Written by Bella | September 8th, 2015

Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila antara pasangan yang cukup popular sekarang. Mengakui ingin mempunyai keluarga beliau sendiri,  Sharnaaz nampaknya ingin serius bersama kakak Neelofa itu selepas memberikan komen ingin  tua bersama-sama kekasihnya itu.

Komen itu  adalah respon apabila Nabila memuat naik foto seutas rantai yang dihadiahkan oleh Sharnaaz untuknya baru-baru ini.

Thank you to the man that makes me the happiest woman #alive. They say love will find you when you stop looking.

Wah memang tak dapat disembunyikan lagi, Sharnaaz dan Nabila sama-sama sedang dilamun cinta tetapi malu untuk mengakuinya.  Mungkin juga selepas beberapa kali putus cinta, kini Sharnaaz Ahmad tidak mahu terus gagal lagi. Siapa tahu kalau ada jodoh kita boleh lihat mereka  bersanding di atas pelamin kan? Harap kebahagiaan mereka berdua ini kekal.