Written by Bella | September 30th, 2015

Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila, pasangan yang cukup mendapat liputan luas sejak kebelakangan ini.  Sering memuat naik foto mesra bersama pelbagai spekulasi tercetus mengenai status sebenar hubunan mereka.

Namun, Sharnaaz enggan terlalu memikirkan hal tersebut dan tidak kisah akan apa sahaja tanggapan orang ramai terhadap kisah cintanya.

Apa orang nak kata apabila melihat gambar kami bersama terpulanglah pada andaian mereka. Apa yang nampak itulah yang boleh saya ceritakan. Saya tidak akan buka cerita tentang cinta. Soal peribadi sekarang saya lebih suka kunci mulut. Kalau ada berita baik nanti saya akan kongsi dengan semua.

Selama ini saya hidup sendiri, bekerja sendiri dan bayar semua bil sendiri. Jadi, apa yang orang nak cakap suka hatilah mereka nak kata apa. Kalau dah penat nanti pasti akan senyap.

Mengakui terasa pedih dan sakit dengan pengalaman lalu, Sharnaaz merasa syukur kerana Tuhan memberikan beliau sesuatu yang lebih elok selepas itu. Sharnaaz juga memberitahu, beliau tidak akan mensia-siakan sesiapa sahaja yang hadir dalam hidupnya selepas ini.

Jatuh bangun yang pernah saya lalui sebelum ini adalah satu perkara yang sangat indah. Rasa sakit itu hanya Tuhan sahaja tahu kemudian Tuhan datangkan saya sesuatu yang lebih elok.

Jika siapa-siapa datang dalam hidup saya selepas ini, saya akan menikahi dia dan menjaga dia dengan sebaik mungkin.

Sebenarnya peminat bukan nak masuk campur kehidupan Sharnaaz, tetapi mereka cuma ingin melihat beliau bahagia selepas beberapa kali dikecewakan serta gagal dalam percintaan. Lagipun,  kalau sudah berkenan di hati dan yakin Noor Nabila sesuai dengan anda usahakan secepatnya untuk jadikan beliau yang halal buat anda. Bercinta lepas nikah pun apa salahnya, pasti ada kemanisannya bukan?

Sumber Berita: Mangga Online

Comments are closed.