Written by Bella | September 15th, 2015

Kalau kita lihat, hubungan Sharnaaz Ahmad bersama Noor Nabila semakin hari semakin rapat walaupun aktor berbadan sasa itu menyifatkan mereka hanya sekadar teman biasa. Namun, baru-baru ini Sharnaaz telah pulang ke kampung halaman Nabila dan sempat meluangkan masa bersama “bakal mertuanya” di sana.

Berikutan  hal tersebut, ramai peminat Sharnaaz yang  tidak henti berharap agar beliau dan Nabila cepat mendirikan rumah tangga sehinggakan ada yang sudah mendoakan mereka bahagia sehigga ke anak cucu.

Biasanya kalau mereka yang ada hubungan serius sahaja yang akan memperkenalkan kawan lelaki kepada pihak keluarga. Ermm..macam ada sesuatu je yang mereka sembunyikan bukan?

Tidak mengapa, kita bagi dulu Sharnaaz dan Nabila ruang untuk lebih mengenali hati budi masing-masing sebelum kedua-duanya bersedia untuk berkahwin. Apa-apa pun harapnya doa peminat mereka termakbul juga lah satu hari nanti.

21 responses to Sharnaaz Ahmad Melawat “Bakal Mertua” Di Kelantan Bersama Kekasih

  1. Wsdsa says:

    Nice

    0

    0
    • Anonymous says:

      eeekk! geli tengok gambar dok laga2 pipi tu..dh nikah ke?

      owh..family kenalah bagi suke, sebab nabila pn bkn anak dara lagi..
      xkan nak peram lagi lame kot. kalau belum pernah kawen lagi entah2 tak suke sharnaz tu..

      0

      0
      • cik bedah says:

        apa masalah ko ni? lantak pi depa lah.. cuma bab amik gambar laga pipi tu mmg lah kurang elok.. tp kalau dia janda sekali pun apa masalahnya? aku rasa ko ni yg guna acc laraalana ni.. ko ex gf sharnaz ke??

        0

        0
        • Anonymous says:

          ape masalah ko..mesti ko anti dgn org guna acc tu..belom konpem..jgn gebang lebih..janda tu tlg jaga maruah..sedangkan yg anak dara pn org leh bt fitnah..ini?? bluaerrkk

          0

          0
        • Abang sahdo says:

          lebih suka tengok orang berbahagia/bercinya drp tengok orang menderita dan bergaduh.

          0

          0
    • lynna says:

      kata xde pape konon. statement lu sebelum2 ni xleh blah sungguh baii. saling upload pic masing2 status bunga2. bunga2 cinta kah.. ngaku je la.. dh rupe laki bini dh ak nengok. kawen la cpt2 ye. elak maksiat. klu lu syg dia lu jaga muruah dia derrr. akai ada.

      0

      0
      • cik mek molek says:

        dia pon manusia biasa.ade perasaan nk balas msg jiwang2.gmbr sama2 bg nmpk sweet. alahhhhh korg mcm laaa xpenah buattt..
        dah 2015 dah,xyah la pkai ayat janda2 bagai…ingt org yg janda ni mmg suka nk jadi janda ke.elok laaa tuh bawak jmpe fmily.lpasni nk kuar fmily tau kau kuar ngan org tu.
        psal jadi ke x jadi khwin dgn org tu.tu sume di tgn Allah…..kita hnya mmpu merancang…

        0

        0
        • Anonymous says:

          Klu dh 2015 kena lupe hukum hakam larangan Allah ke.
          Klu family aku mposs kena tiaw laga2 pipi cmtu..moden2 gk tp batas kena jaga.

          0

          0
  2. cik mek molek says:

    bakal mertua apanyaaa.. tu atuk ngan nnek nabilla lah…

    0

    0
  3. tecit says:

    macam nila orang zaman skang becinte. Belom pape dah gelabah bawak jumpe mak bapak. Aku dulu becinta 8 taun. Mase merisik baru btol2 dpt jmpe bakal mak mentua.

    Awal2 becinte mmg semua manis. Nanti time datang dugaan tetibe xde jodoh.. Time tu baru nak malu. Hish ntah ape2 budaya laaa orang skang becinte. xtau malu.

    nabila pon pandai, nak gari tangan kaki canaz xnak bagi lari lettewww.. siap bawak jumpa mak nenek tok onyang sume skali. jgn lupe bawak melawat kubur skali ek.

    0

    0
    • Anonymous says:

      engko pon bercinta 8 tahun bapak lama. budaya apakah itu?budaya islamkah?

      0

      0
      • tecit says:

        eleh becinta budak skolah je pon. lagipon zaman aku dulu becinte kt skolah bukan dapat deting cam korang. jarak jaoh. bukan cam ko ari2 jumpe

        0

        0
  4. Anonymous says:

    Atuk dia mcm muka Tun M

    0

    0
  5. zana says:

    Biarlah mereka bahagia… kita dokan yang baik2.. :)

    0

    0
  6. anoynim says:

    apasal muka tok dia cam tak hepi

    0

    0
  7. zaza says:

    psngn yg bercinta senyap2 mcm jihan dgn bf dia mmg nmpk sweet
    psgn yg mcm ni? errrrrr…plis lah. dh pegang2 dh laga2 pipi. layak digelar psngn BASI.

    0

    0
  8. mojo says:

    Jantan terdesak..sapu jela sapa yang nak…makjan pun makjan la.tapi yang gedik mcm budak pmr tu yang paling tak tahan.kawin je la.lg bagus.

    0

    0
  9. Aisyah says:

    Cantik orangnya si Nabila ni. Muka dia lembut especially bila senyum.

    0

    0
  10. nenek jebat says:

    cucu ku jebat foo..jgn lupa bawak jumpa nek yer si nabila tu.nek berkenan tgk muka si nabila tu…janda pon janda lah..nek tak kisah..nanti anak ko mesti comel..double mix

    0

    0
  11. Shaarnaz Taik says:

    Poyo je hitler shaarnaz ni,bajet2 je.

    0

    0