Written by Bella | June 4th, 2015

Setelah Lisa Surihani mengumumkan beliau sedang hamil sekitar Januari lalu, ramai peminat yang sudah tidak sabar untuk menantikan detik kelahiran cahaya mata beliau bersama  suami Yusry KRU. Malah ada yang  membuat spekulasi bahawa Lisa sedang mengandungkan bayi kembar.

Dalam kenyataan kepada majalah Media Hiburan baru-baru ini, Yusry memberitahu isterinya itu sudah hamil enam bulan dan dijangkakan bersalin pada bulan September depan. Walaubagaimanapun, kedua-dua mereka telah membuat keputusan untuk tidak mendedahkan jantina anak mereka.

InsyaAllah dijangka bersalin pada bulan September.

Kami berharap agar Lisa Surihani dan bayi didalam kandungan beliau berada dalam keadaan sihat dan semoga segala proses ketika bersalin nanti berjalan dengan lancar. Tentu sekali bayi tersebut akan lebih mendapat perhatian ramai selepas dilahirkan nanti.

Sumber Berita: Media Hiburan

 

 

 

Written by AbangNara | March 16th, 2015

Salah seorang artis feveret Abang Nara tak lain tak bukan ialah Lisa Surihani. Sejak dari zaman Lisa single, kahwin dan akan mempunyai anak, Abang Nara memang minat sangat-sangat kat dia. Orangnya baik, comel, cantik dan kelakar. Dulu Abang Nara pernah gak try ngorat Lisa, tapi kena reject on the spot. Walaupun sedih, sokongan Abang Nara kepada Lisa tidak pernah menurun. Hehehe.

lisa

takper kita bagi can kat Yusry

Jadi apabila mendapat jemputan untuk bertemu Lisa Surihani sempena tayangan perdana filem Cicakman 3, memang Abang Nara teruja dibuatnya. Tambah teruja apabila Abang Nara dapat menemuramah Lisa secara ‘one by one’. Fuh!!! Pucuk dicita ulam mendatang.

Tiba masanya, Abang Nara duduk berhadapan dengan Lisa Surihani dan dengan pantasnya bertanyakan beberapa soalan. Walaupun hati ini berdebar-debar, Abang Nara terus bertanya dengan penuh kesempoian. Bila Abang Nara dah sempoi, Lisa lagi lah sempoi. Kami berdua dah macam berborak dah.
lisa surihani

Kelakar-kelakar jawapan yang diberikan oleh Lisa Surihani. Antara soalan Abang Nara ialah tentang kehamilan, tentang watak dalam Cicakman dan juga tentang ketakutannya terhadap cicak. Abang Nara tergelak sakan bila dengar cerita Lisa Surihani tentang tragedinya dengan cicak. Lawak gila.

Tak puas kan tengok video teaser ini? Hehehe. Abang Nara tahu korang nak tahu cerita sepenuhnya. Abang Nara sampai ke hari ini teringat lagi gaya Lisa Surihani bila menjawab soalan-soalan yang dikemukakan. Jangan risau!!! Anda boleh menonton video penuh Lisa Surihani ketika bercerita tentang ketakutannya terhadap cicak dengan melayari laman web ESCAPE.
lisa surihani

Silalah klik di sini dan tonton video penuh Lisa Surihani bercerita tentang rahsianya yang selama ini disembunyikan daripada pengetahuan ramai. Selamat menonton!!!

Written by Bella | March 5th, 2015

Semasa Yusry KRU mengesahkan bahawa isteri tercinta Lisa Surihani sedang mengandung anak mereka yang pertama, peminat industri hiburan tempatan turut merasa teruja kerana akhirnya pasangan ini bakal menimang cahaya mata setelah 3 tahun mendirikan rumah tangga.

Susulan berita kehamilan tersebut, ada pihak yang menyatakan kemungkinan besar Lisa Surihani sedang mengandungkan bayi kembar. Namun, hanya Yusry sahaja sebelum ini yang memberikan respon mengenai kehamilan tersebut manakala Lisa megambil keputusan untuk berdiam diri.

Terbaru, Lisa akhirnya telah membuka mulut dan menjelaskan seidikit mengenai kehamilannya.

Dia (Yusry) kata ‘Insya-Allah tahun hadapan kita akan menyambut ‘bertiga’ bersempena dengan majlis ulang tahun perkahwinan kami.

Jadi pada saya itu sudah cukup memberi jawapan saya mengandung kembar atau tidak. Apa pun saya tidak mahu banyak berkata tidak, malah mama saya pun tidak suka kerana ini adalah rezeki.

Nanti saya akan cerita lebih lanjut mengenai hal ini. Biar semuanya betul-betul stabil dahulu.

 

Kata orang-orang tua adalah lebih baik untuk tidak terlalu gembira jika kehamilan baru di peringkat awal. Apa-apa pun doakan segalanya berjalan dengan lancar buat Lisa Surihani dan Yusry KRU untuk bergelar ibu dan bapa. Rasanya ramai yang nak lihat Yusry Jr mungkin? Hehe

Sumber Berita: Sinar Harian

Written by AbangNara | February 23rd, 2015

Spekulasi kehamilan anak kembar Lisa Surihani telah menyebabkan satu Malaysia tidak duduk senang hari ini. Semuanya excited dan tumpang gembira sekiranya berita tersebut adalah benar. Tambah menarik, rupa-rupanya Lisa Surihani dilahirkan bersama kembar. Malah keturuan pelakon jelita itu juga ada kelahiran kembar. Itu bermakna memang ada peratusan untuk Lisa Surihani menimang cahaya mata kembar.

lisa surihani anak kembar

Walaupun desas-desus ini sedang bertiup kencang, Lisa Surihani enggan membuat sebarang pengumuman atau pengesahan. Kata Lisa:-

Kalau betul Alhamdulillah tapi kenyataan itu bukan saya yang buat, bagi pihak saya lebih baik kami tidak umumkan apa-apa. Saya terima apa juga yang Allah kurniakan dan saya harap orang ramai juga mendoakan yang baik-baik untuk kami.

Saya dilahirkan sebagai kembar, begitu juga ayah dan sepupu saya. Saya harap semua orang hormati keputusan kita, jika saya tidak mahu berkongsi tentang sesuatu sudah pasti ada sebab tertentu dan masa yang tidak sesuai. Tapi saya rasa Yusry ada bagi hint dalam Instagram dia semalam tentang perkara ini.

Di bawah ialah gambar yang dimuatnaik oleh Yusry semalam. Berdasarkan ayat yang ditulis oleh Yusry, kemungkinan besar spekulasi kembar tersebut adalah tidak benar.

lisa surihani anak kembar

Kalau dapat kembar, Alhamdulillah rezeki. Kalau dapat sorang anak pun Alhamdulillah juga. Yang penting anak sihat dan dilahirkan sempurna. Tak sabar nak menanti. Semoga segalanya dipermudahkan buat Lisa dan Yusry. Sama-samalah kita doakan. Sumber Mstar Online.