Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Spekulasi Anak Kembar, Lisa Surihani Enggan Ulas, Yusry Bagi ‘Hint’ Di Instagram

Spekulasi kehamilan anak kembar Lisa Surihani telah menyebabkan satu Malaysia tidak duduk senang hari ini. Semuanya excited dan tumpang gembira sekiranya berita tersebut adalah benar. Tambah menarik, rupa-rupanya Lisa Surihani dilahirkan bersama kembar. Malah keturuan pelakon jelita itu juga ada kelahiran kembar. Itu bermakna memang ada peratusan untuk Lisa Surihani menimang cahaya mata kembar.

lisa surihani anak kembar

Advertisement

Walaupun desas-desus ini sedang bertiup kencang, Lisa Surihani enggan membuat sebarang pengumuman atau pengesahan. Kata Lisa:-

Kalau betul Alhamdulillah tapi kenyataan itu bukan saya yang buat, bagi pihak saya lebih baik kami tidak umumkan apa-apa. Saya terima apa juga yang Allah kurniakan dan saya harap orang ramai juga mendoakan yang baik-baik untuk kami.

Saya dilahirkan sebagai kembar, begitu juga ayah dan sepupu saya. Saya harap semua orang hormati keputusan kita, jika saya tidak mahu berkongsi tentang sesuatu sudah pasti ada sebab tertentu dan masa yang tidak sesuai. Tapi saya rasa Yusry ada bagi hint dalam Instagram dia semalam tentang perkara ini.

Di bawah ialah gambar yang dimuatnaik oleh Yusry semalam. Berdasarkan ayat yang ditulis oleh Yusry, kemungkinan besar spekulasi kembar tersebut adalah tidak benar.

lisa surihani anak kembar

Kalau dapat kembar, Alhamdulillah rezeki. Kalau dapat sorang anak pun Alhamdulillah juga. Yang penting anak sihat dan dilahirkan sempurna. Tak sabar nak menanti. Semoga segalanya dipermudahkan buat Lisa dan Yusry. Sama-samalah kita doakan. Sumber Mstar Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top