February 16th, 2020

Rata-rata lelaki dekat Malaysia ini, kalau dah ‘ketagih’ main permainan video memang tak akan ingatlah pasal perkara lain. Kalau boleh mandi, makan, tidur pun mesti nak berkepit dengan konsol!

Sama juga dengan pelawak terkenal iaitu Johan yang dikenali sebagai antara gamer kuat dalam kalangan selebriti tempatan. Kalau anda perasan, lelaki itu juga rajin berkongsi penstriman secara langsung permainannya menerusi laman Facebook.

ozlynn dan johan

Advertisement

Main main juga, tapi kalau dah sampai melekat depan komputer, isteri mana yang tak marah kan? Seorang individu di Twitter telah memuat naik sedutan video pendek di mana Johan telah dimarahi isteri kesayangan kerana terlalu leka bermain permainan bola FIFA.

Advertisement

Memang kelakar habislah melihatkan pelawak itu yang terkemut-kemut dibebel oleh Ozlynn. Rupanya si isteri dah lama pesan suruh berhenti main tapi Johan buat tak reti sahaja, memang diamukkanlah!

Advertisement

Bait-bait bebelan Ozlynn boleh tahan pecah perut juga!

Kau sibuk main FIFA main FIFA, yang aku siapa nak main?!

Meskipun ramai netizen yang nyata terhibur dengan gelagat suami isteri ini, ada pula ‘acik bawang’ yang busuk hati dan tuduh bahawa Ozlynn kurang ajar dengan suami.

ozlynn dan johan

Siap ada yang cakap Ozlynn dan Johan hanya ‘berdrama’ sebab nak naikkan jumlah tontonan siaran langsung tersebut. Pulak dah?

Advertisement

ozlynn dan johan

Adatlah dalam perkahwinan ada gaduh dan bermasam muka kan? Tapi jangan risau sebabnya pasangan romantik itu berbaik juga pada akhir penstriman tersebut.

Okay sahaja pasangan ini, tapi yang pastinya kedua-dua Ozlynn dan Johan berjaya beri bahan hiburan untuk netizen. Para suami yang ketagih main game, boleh lah bawa muhasabah diri lepas tengok amukan Ozlynn ini.

Sumber: Twitter

Advertisement
January 18th, 2017

Betapa murni dan baiknya hati, Johan Raja Lawak apabila beliau berhasrat untuk menyumbangkan sebahagian wang berjumlah RM100,000 yang dimenangi olehnya dalam program Super Spontan Superstar 2016. Menurut Johan, beliau akan menggunakan saluran yang betul agar sumbangan itu sampai kepada mereka yang memerlukan.

Buat masa ini, wang kemenangan berkenaan belum lagi saya terima, tetapi itulah niat saya jika ia diperoleh dalam masa terdekat.

Advertisement

Bukan itu sahaja, Johan juga ada memasang impian untuk membina masjid di kawasan yang memerlukan.

Sejak dulu lagi saya membayangkan, alangkah bahagianya jika saya memiliki duit yang banyak kerana niat saya adalah untuk mencari keberkatan hidup. Begitupun, hanya orang yang kaya mampu membina sebuah masjid. Namun, saya tidak bermaksud orang miskin tak boleh beramal sama kerana walaupun sedikit sumbangan kita, ia tetap diterima Allah.

Johan percaya dengan memberikan sesuatu dengan niat yang ikhlas, pasti rezeki seseorang itu akan bertambah.

Sumber Berita : BH ONLINE

Advertisement