December 18th, 2017

Sejak berkahwin dengan Ude Wahid, 29, Izreen Azminda Aznam, 32, telah mengeluarkan beberapa kenyataan berhubung pilihannya untuk mengahwini pemuzik Gegar Vaganza itu yang merupakan suami kepada Intan Liana Azman, 32, dan bapa kepada dua anak lelaki berusia 3 tahun dan 11 bulan.

Berikutan kenyataannya, ramai yang mencemuh Izreen dan sejak itu, dia tidak lagi mengeluarkan apa-apa kenyataan dan telah mematikan fungsi komen di akaun Instagramnya. Bagaimanapun, terdapat individu mendakwa bekas peminat Izreen telah mewujudkan satu akaun Instagram khusus untuk membenci Izreen yang dianggap perampas, iaitu akaun Instagram @izreen.azminda_perampas

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Malam tadi, akaun tersebut telah memuat naik satu gambar menunjukkan foto-foto Izreen dan Ude yang telah dicetak dan disusun pada satu panel. Akaun tersebut mendakwa, ia dikirimkan oleh seorang rakan Izreen yang telah datang ke rumahnya dan mengambil gambar panel itu sebelum mereka berkahwin. Ada antara gambar tersebut ialah gambar romantis Izreen dan Ude dan sebilangan gambar itu menunjukkan Izreen tidak bertudung.

Izreen bagaimanapun berang dengan pendedahan itu dan mendakwa ia satu fitnah. Izreen menulis panjang di akaun Instagramnya:

Sudah lama saya diamkan diri sejak isu mengenai pernikahan saya diperdebatkan. Diam tidak bererti salah dan takut. Cuma memberi ruang untuk kesemua pihak yang terlibat memperbaiki keadaan supaya kembali tenang tanpa membuka aib sesiapa..

Tapi rupanya tidak sama sekali seperti yang disangkakan!! Malah bertambah teruk..!!!!! Dan terkini tersebar pula gambar peribadi saya dirumah bersama suami yang tidak bertudung… Nama pun kat rumah…takkan nak pakai jubah!!! Bukan gambar diluar!!! Dan telah memfitnah gambar itu diambil sebelum kitaorang berkahwin oleh salah seorang kawan yang datang ke rumah saya..tapi yang peliknya..takdak seorang pun lagi kawan saya pernah jejakkan kaki ke rumah tu..? ker ada manusia yang sejenih gigih duplicate kunci semata-mata untuk masok ke rumah itu dengan niat yang tidak baik ketika saya dan suami tidak ada dirumah…

Wow awak sangat hebat…!! Apa yang awak dapat sebenarnya??? Dapat duit???? Dapat kereta? Dapat rumah? Sungguh tidak bermorallllll perbuatan manusia berhati binatang ini..dan untuk Instagran yang menyebarkan gambar ini..tunggu tindakan selanjutnya yang akan dikenakan keaatas anda kerana menjatuhkan maruah saya…dan menyebarkannya di sosial media…!!!!

Sekarang bukan soal “kalau tak salah takkan melenting”!!! Yang buat melenting ni sebab gambar tu gambar peribadi bersama suami!!! Kalo bini no 2 pun dah kenapa kalau nak amik gambar romantik pun!!! Awak yang gigih sendiri cari gambar tu..awak nak letakkan salah kat sini pulak!!! Busuk punya manusia!!

BERDOSA DGN TUHAN..BOLEH GIGIH LAGI SOLAT TAUBAT DAN SEBAGAINYA SELAGI DIBERI PELUANG BERPIJAK DIMUKA BUMI NI!!! DOSA DENGAN MANUSIA..?? MEMBUKA AIB..MENJATUHKAN MARUAH… MEMFITNAH..ATAUPUN MEMBUKA RUANG UNTUAK ORANG RAMAI MENCACI DAN MENGKEJI TERHADAP ORANG TERSEBUT SECARA TERANG TERANGAN DI SOSIAL MEDIA MACAM MANA??!!!…MERANGKAK LA AWAK RAMAI-RAMAI NAK MINTAK AMPUN SELAGI ORANG YANG DIFITNAH TU TAK MEMAAFKAN TERUTAMANYA YANG BERDOSA DENGAN IBU…DENGAN BAPA..ATAUPUN SUAMI..SEKIANNNNN!!!!

Akaun Instagram itu kemudiannya mendakwa gambar tersebut telah dilaporkan oleh pengikutnya menyebabkan ia dipadamkan. Izreen bagaimanpun tidak menerangkan bentuk tindakan lanjut yang bakal diambilnya. – beautifulnara.com

 

September 5th, 2017

Katakan apa saja yang anda mahu, tetapi boleh dikatakan pasangan Nedim Nazri dan Nora Danish ialah pasangan yang sering mendapat perhatian Netizen. Nora sah bergelar isteri Nedim pada 30 Mac lepas dan mereka sering memuat naik gambar-gambar aktiviti selepas berumahtangga di akaun Instagram masing-masing.

Namun begitu bukan semua komen-komen Netizen itu manis. Ada juga yang bersifat mengecam terutamanya jika ada yang tidak kena di mata mereka. Ini yang terjadi apabila Nedim memuat naik gambar percutian hujung minggu bersama Nora.

Mungkin geram dengan komen negatif yang dilemparkan, Nedim telah membalas komen seorang pengguna Instagram yang meninggalkan komen tentang bagaimana Nedim patut menjalani kehidupannya pada gambar di bawah.

Weekend getaway with Sayang ? #NNisterikucintahatiku

14.7k Likes, 271 Comments – Nedim Sujak Nazri Aziz (@boss_ned) on Instagram: “Weekend getaway with Sayang ? #NNisterikucintahatiku”

Nedim meminta agar individu tersebut untuk tidak taksub mencari kesalahan orang lain dan berusaha memperbaiki diri sendiri agar menjadi insan yang lebih baik darinya.

Whats_App_Image_2017-09-05_at_10.23.15

Apa yang menarik, Nedim juga serius ingin membayar bagi rawatan kulit wajah berjerawat pengguna Instagram itu di klinik kulit yang disyorkannya.

Whats_App_Image_2017-09-105_at_10.23.15
Apa yang dikatakan oleh Nedim ada benarnya. Jika kita asyik beri cadangan bagaimana orang lain patut menjalani kehidupan mereka, memang agak annoying sebenarnya.

Orang putih kata, live, and let live. Jika seseorang bahagia dengan kehidupannya kita doakan kebahagiaanya berkekalan, itu lebih baik. Tak gitu? –beautifulnara.com

Sumber gambar: Instagram Nedim Nazri