Written by serenity | December 18th, 2017

Sejak berkahwin dengan Ude Wahid, 29, Izreen Azminda Aznam, 32, telah mengeluarkan beberapa kenyataan berhubung pilihannya untuk mengahwini pemuzik Gegar Vaganza itu yang merupakan suami kepada Intan Liana Azman, 32, dan bapa kepada dua anak lelaki berusia 3 tahun dan 11 bulan.

Berikutan kenyataannya, ramai yang mencemuh Izreen dan sejak itu, dia tidak lagi mengeluarkan apa-apa kenyataan dan telah mematikan fungsi komen di akaun Instagramnya. Bagaimanapun, terdapat individu mendakwa bekas peminat Izreen telah mewujudkan satu akaun Instagram khusus untuk membenci Izreen yang dianggap perampas, iaitu akaun Instagram @izreen.azminda_perampas

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Malam tadi, akaun tersebut telah memuat naik satu gambar menunjukkan foto-foto Izreen dan Ude yang telah dicetak dan disusun pada satu panel. Akaun tersebut mendakwa, ia dikirimkan oleh seorang rakan Izreen yang telah datang ke rumahnya dan mengambil gambar panel itu sebelum mereka berkahwin. Ada antara gambar tersebut ialah gambar romantis Izreen dan Ude dan sebilangan gambar itu menunjukkan Izreen tidak bertudung.

Izreen bagaimanapun berang dengan pendedahan itu dan mendakwa ia satu fitnah. Izreen menulis panjang di akaun Instagramnya:

Sudah lama saya diamkan diri sejak isu mengenai pernikahan saya diperdebatkan. Diam tidak bererti salah dan takut. Cuma memberi ruang untuk kesemua pihak yang terlibat memperbaiki keadaan supaya kembali tenang tanpa membuka aib sesiapa..

Tapi rupanya tidak sama sekali seperti yang disangkakan!! Malah bertambah teruk..!!!!! Dan terkini tersebar pula gambar peribadi saya dirumah bersama suami yang tidak bertudung… Nama pun kat rumah…takkan nak pakai jubah!!! Bukan gambar diluar!!! Dan telah memfitnah gambar itu diambil sebelum kitaorang berkahwin oleh salah seorang kawan yang datang ke rumah saya..tapi yang peliknya..takdak seorang pun lagi kawan saya pernah jejakkan kaki ke rumah tu..? ker ada manusia yang sejenih gigih duplicate kunci semata-mata untuk masok ke rumah itu dengan niat yang tidak baik ketika saya dan suami tidak ada dirumah…

Wow awak sangat hebat…!! Apa yang awak dapat sebenarnya??? Dapat duit???? Dapat kereta? Dapat rumah? Sungguh tidak bermorallllll perbuatan manusia berhati binatang ini..dan untuk Instagran yang menyebarkan gambar ini..tunggu tindakan selanjutnya yang akan dikenakan keaatas anda kerana menjatuhkan maruah saya…dan menyebarkannya di sosial media…!!!!

Sekarang bukan soal “kalau tak salah takkan melenting”!!! Yang buat melenting ni sebab gambar tu gambar peribadi bersama suami!!! Kalo bini no 2 pun dah kenapa kalau nak amik gambar romantik pun!!! Awak yang gigih sendiri cari gambar tu..awak nak letakkan salah kat sini pulak!!! Busuk punya manusia!!

BERDOSA DGN TUHAN..BOLEH GIGIH LAGI SOLAT TAUBAT DAN SEBAGAINYA SELAGI DIBERI PELUANG BERPIJAK DIMUKA BUMI NI!!! DOSA DENGAN MANUSIA..?? MEMBUKA AIB..MENJATUHKAN MARUAH… MEMFITNAH..ATAUPUN MEMBUKA RUANG UNTUAK ORANG RAMAI MENCACI DAN MENGKEJI TERHADAP ORANG TERSEBUT SECARA TERANG TERANGAN DI SOSIAL MEDIA MACAM MANA??!!!…MERANGKAK LA AWAK RAMAI-RAMAI NAK MINTAK AMPUN SELAGI ORANG YANG DIFITNAH TU TAK MEMAAFKAN TERUTAMANYA YANG BERDOSA DENGAN IBU…DENGAN BAPA..ATAUPUN SUAMI..SEKIANNNNN!!!!

Akaun Instagram itu kemudiannya mendakwa gambar tersebut telah dilaporkan oleh pengikutnya menyebabkan ia dipadamkan. Izreen bagaimanpun tidak menerangkan bentuk tindakan lanjut yang bakal diambilnya. – beautifulnara.com

 

80 responses to Gambar Peribadi Bersama Suami Dimuat Naik Akaun Instagram, Izreen Azminda Bakal Ambil Tindakan

  1. Anonymous says:

    GV dah pon abis…. harap2 ude byk masa kt umah bini 1st… kesian anak2 kecil lagi masih nk bermanja dgn ayah dia..

    • Anonymous says:

      tak lah sekarang Ude banyak masa dengan bini baru mengawan… kan banyak pengalaman pernah dengan laki pertama . seksi , retis ramai peminat… sekarang pun ude selalu sindir Intan dalam Ig nya nanti keluarlah tu gambar mengawan membuktikan cinta mereka

      • Anonymous says:

        Ude banyak perli intan pasal dpt bini baru. Yg lama disepaknya. Habis tak nampak sisi kebaikan bini lama. Beranak terkoyak sebab nk bg ko zuriat. Tp kau main cinta dgn betina lain. tgh mabuk ketum cinta dgn izreen. Termakan habis hasutan. Tu nak cerai sebab ude tak cukup duit nak bayar sewa dua rumah utk dua bini. Tuh cari jalan utk cari pasal nk cerai. Xmampu tp nk kawin dua. Gatal kote! Pantang nampak perempuan murah.

  2. benci izren kimak says:

    whatever bitch!

  3. lazat says:

    gambar yang tak bertudung tu mana? aku nak gambar..

  4. sabar says:

    Bole tak dia ni duk diam. Mana laki dia? Tolong nasihatkan. Takut nanti satu pihak pula terasa hati. Cuba suami dia jelaskan kedudukan. Jaga hati 2-2. Kalau sorg terasa ko bukan nak tambah menyindir tp pujuk lah dia.. Itu la menumpang Kasih kat org yg X sudi. Tuan umah tak sudi tp nak juga

  5. Anonymous says:

    Aiik nina Disember 18 2017, 9.28 am….dlm benci2 dan tak suka izreen tu, dok mengintai jgk ig dia yer, siap quote pulak apa yang izreen tulis….don’t be double standard laaa, klu dah x suka, buat apa diintai ig org tu???

  6. Anonymous says:

    Yang korg sume ni bising2, doh mngutuk ngutuk si izreen, si intan tu relaks jer,xde pon dia meroyan, pada hal laki dia yang kena ambik, tpi korg pulak yg lebih2 meroyan tahap gaban,macam la laki korg yang kena ambil….jgn2 nti laki korg pulak yang kena kebas, tu sebab berlatih awal2 jadi meroyan…….wakakakaka…

    • anon says:

      yg ko pun sama naik nak meroyan dengan komen2 yang netizen type apasal ??
      ke ko ni spesis perampas jugak ..muahkakakakka
      sentappppp pulaksssss

  7. Anonymous says:

    ok nextttt

  8. Asmah Laksa says:

    izreen ni nanti bila ude ade no3 percayalah die punye tahap meroyan kalah isteri no 1..pastu acah2 mcm dia pulak isteri no1 dan tak pernah caras suami orang..dasar perempuan Extend..

  9. Mak Jemah Pemalu says:

    Yang orang luar udah2le ngutuk dia. Teruk sgt sampai buat IG bagai.
    Yang Si Bermadu, ambiklah contoh kak Zarina Zainuddin bermadu, hidup berpuluh tahun pun, baru sekarang orang ramai tahu suaminya siapa. Sampai orang ingat dia Janda sebab suaminya tak pernah nampak padahal dia sangat menjaga hubungan dengan iseri pertama.

  10. Anonymous says:

    Halo anon 18 december 2017 5.00 pm, aku bkn perampas dan bukan jgk laki kena rampas, tpi sedih dgn komen2 netizen termasuk jgk ko, …ko tunggu jer la kifarah dari Allah, itu jam kau akan tau langit tinggi atau rendah….tak laki ko kena rampas, laki adk beradik ko ker,esok2 kut2 laki anak ko ker…kita ni hidup jgn la suka2 nak mengutuk dan mengata org,sbb dah bnyk yg terjadi,benda yg kita kata kat org akan berbalik kat kita,Wallahu a’lam….

  11. Anonymous says:

    Jap..aku xpaham..gambar ape? kalau gambar peribadi izreen mcm mana leh dpt kat org lain?mesti salah sorang dr laki bini ni yg fwd kt org lain.. nampak tak game dia?

  12. Eryna says:

    To IZREEN AZMINDA (Hope la kau baca)..

    I tak faham, kau tuju cakap INTAN “PLAY2 VICTIM”, kau ni dah kenapa? Dah sah2 memang dia VICTIM kalau ya pun nak play2 victim.
    KAU beria beromantik bagai saat baby 11 bulan baru nak kenal erti kasih sayang & perhatian!
    Kau tak layak kot nak cakap apa2, kau baik DIAM je, kau bukak je mulut LEBIH je la, cakap HABUK, tak serupa bikin!
    Aku tabik, suka nengok kau berlakon, sempoi je..DULU LA..
    Mana tahu kau pun dengan SEMPOINYA diam2 ambil HAK & KEBAHAGIAAN org lain..memang terlampau SEMPOI..SAPU DALAM DIAM!

  13. Anonymous says:

    First, aku nak ckp aku bukanla peminat tegar izreen atau mne2 artis di malaysia ni…jauh sekali untuk membela mana2 pihak pon, tapi kenapa ya, korg kutuk2 izreen kahwin ngan suami org? Pada hal ramai lagi di luar sana yg kahwin ngan suami org, tanpa izin isteri pertama,atau pon sampai suaminya dah meninggal baru dpt tahu yg dia ada isteri lain…sebab dia artis kan, korang dulu peminat dia kan? Kalau dia bukan artis, korg tak kan kutuk2 dia sbb tak kenal dia…korg kutuk2 si izreen, korg bela si intan, tetiba mana tau satu hari nanti, korg dapat tahu sebenarnya yg bersalah dalam hal ni adalah si intan, ko rasa? Mentang2 la intan isteri pertama, korg terus take it for granted yg intan ni adalah VICTIM….kita pon tak tau for sure mcm mane perangai sebenar si intan kan?

  14. Anonymous says:

    Perempuan ni kuat meroyan. Agaknya dulu tak berpantang betol2 kot tu yg kuat meroyan. Kah!

    Dulu org rembat laki ko, ko meroyan mintak cerai.

    Sekarang kau lapar laki orang, kau jugak yg meroyan. Bengonggggg

    Baik kau diam je. Lg banyak ko cakap lg banyak nampak bengong nyaaa.

    Hadappp laa kena kecam sape suruh jd perampas! Rasakan!

  15. Anonymous says:

    Padan la dengan engko. Upload pic dlm ig mcm jilake yg caption

    “HA. Ha ha aku ketawa”

    Ketawa puas hati dpt batang laki orang ?

    Kalau berani bukak la ruang komen dekat ig. Hahahaha aku ketawaaaa

  16. ONCE A BITCH, ALWAYS A BITCH! SAY NO TO IZREEN AZMINDA