April 4th, 2012

Jarang sekali Ziana Zain ingin berkongsi gambar terbaru anak kembarnya iaitu Muhammad Ariel dan Nour Kaseh. Bagi Abang Nara itu satu langkah yang baik supaya anak tak diekploitasi. Namun bersempena dengan Hari Ibu, Ziana Zain dan anak kembarnya telah menghiasi muka depan Campaign 8, Avon.

ziana zain dan anak kembar

Comel kan? Untuk makluman, Ziana Zain sudah pun mempunyai 4 orang anak iaitu Aiman (12 tahun), Ammar (9 tahun) dan 2 orang anak kembar. Lagi 2 keping gambar Ziana Zain dan anak kembarnya dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada MohdHaiqal.

P.S: Teknik baru menyapu sampah di China

ziana zain dan anak kembar
ziana zain dan anak kembar

March 10th, 2010

Setelah lamaaa kita menanti, inilah dia anak kembar Kak ZZ kita. Alahaiii comelnya~!! Dah ler sepasang boy & girl..geramnyaa, rasa nak cubit-cubit pipi anak Kak Ziana ni.

Gambar dari Murai & Utusan.

January 19th, 2010

ziana zain terbaru

Khas buat peminat-peminat Kak Ziana Zain, inilah gambar terbaru Ziana Zain selepas bersalin baru-baru nie. Gambar anak Ziana Zain masih gagal ditemui sehingga sekarang. Masih maintain kurus dan cun akak ZZ kita nie. Rasanya lama jugak dia duduk berpantang dalam rumah. Hasilnya memang mengkagumkan. Slimmm gitu ~~~

Lagi gambar terbaru Ziana Zain dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar dicilok dari Budiey.

ziana zain terbaru

ziana zain terbaru

ziana zain terbaru

ziana zain terbaru

ziana zain terbaru

ziana zain terbaru

ziana zain terbaru

ziana zain terbaru

October 9th, 2009

ziana zain

Beautifulnara kini sedang melakukan program Jejak Kasih untuk mencari ke manakah hilangnya akak Ziana Zain. Penampilan terakhir beliau dilihat semasa Anugerah Juara Lagu. Mengikut informasi yang diberikan, akak Ziana Zain dikatakan sedang mengandung anak kembar semasa kali terakhir dilihat. Sejak itu, kelibat beliau tidak lagi dijumpai di mana-mana.

Jasa baik anda sangat kami hargai sekiranya anda memprint gambar di atas dan menampalkannya di bus-bus stop, tempat tunggu teksi dan LRT. Sudah terlalu ramai orang yang merindui Ziana Zain terutamanya peminat-peminat yang mahu tahu apakah status kandungan beliau. Dah terkeluar ke belum anak kembar dalam perut tue?

Sekiranya anda ada info, sila maklumkan kepada kami di ruangan komen. Sekian, Karam Singh Nara melaporkan untuk BeautifulNara. Saya akhiri dengan serangkap pantun.(sambil gerakkan tangan kanan)

Main hujan di bawah atap rumbia
Atap rumbia halus daunnya
Kak Ziana hilang ke mana
Rindu di hati amat terasa

P.S: Jangan lupa hari nie, Sabtu 10 Oktober kat Midvalley ada Playboy perfume Roadshow dari pukul 4. Abang Nara akan ada di sana dalam jam 4. So sapa yang pergi dan jumpa Abang Nara dan cakap “Hensemnya Abang Nara” bakal dapat perfume. Ada 3 botol jer ~~~