Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(3 GAMBAR)Ziana Zain Dan Anak Kembarnya, Cute Gila ~~~

Jarang sekali Ziana Zain ingin berkongsi gambar terbaru anak kembarnya iaitu Muhammad Ariel dan Nour Kaseh. Bagi Abang Nara itu satu langkah yang baik supaya anak tak diekploitasi. Namun bersempena dengan Hari Ibu, Ziana Zain dan anak kembarnya telah menghiasi muka depan Campaign 8, Avon.

ziana zain dan anak kembar

Comel kan? Untuk makluman, Ziana Zain sudah pun mempunyai 4 orang anak iaitu Aiman (12 tahun), Ammar (9 tahun) dan 2 orang anak kembar. Lagi 2 keping gambar Ziana Zain dan anak kembarnya dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada MohdHaiqal.

Advertisement

P.S: Teknik baru menyapu sampah di China

ziana zain dan anak kembar
ziana zain dan anak kembar

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

132 Comments

  1. Anonymous dan kipas susah mati neelofa suka mengutuk org pas tu ade ati nak tegur org lain…dah la batu api…
    PIRAHHHHHHHHH!!!!!!

    • bujang

      April 10, 2012 at 10:54 pm

      lantaklah dia orang …..tengah rajin menaip tu…..mungkin nak hilangkan boring ……

  2. neelofa kawin dgn datuk K

    April 5, 2012 at 4:57 pm

    bapak kesian korang dok ngutuk org…bwk mengucap ye saudara saudari

    • ko pun bawak mengucap buat nickname camtu. hormatilah emosi datuk k yang kena tuduh nak kawen dgn kak ita enterframe.

    • bujang

      April 10, 2012 at 10:49 pm

      ko pun sama jugak nickname dia x pakai seluar dalam, sape tu….mai tunjuk nak tengok….ini mesti DMJ24MC tuuu….

  3. sumijelly

    April 5, 2012 at 9:41 am

    besar dah anak ziana yek…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top