September 19th, 2019

Umum mengetahui mengenai pergaduhan antara Datin Paduka Eina Azman dan Datin Rebecca Nur Islam.

uqasha senrose eina azman rebecca nur islam

Terbaru, kecoh lagi isu panas melibatkan mereka berdua dan kali ini nama pelakon Uqasha Senrose turut terkait.

Uqasha bertanya, adakah benar dirinya dituduh cuba untuk menggoda suami Rebecca seperti yang didakwa oleh Eina.

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Adik dengar Eina Azman cakap adik

nak goda suami akak

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Rebecca yang terkejut dengan pertanyaan itu mengatakan perkara itu adalah fitnah semata-mata.

Rasa puas kalau satu dunia benci

saya?

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islam

Eina Azman dakwa diri difitnah

eina azman dakwa uqasha senrose goda suami rebecca nur islameina azmanNampaknya sengketa antara Rebecca dan Eina masih belum berakhir meskipun mereka sudah lama putus kawan. Apa sebenarnya yang berlaku?

Sumber Berita : Forum CARI

December 26th, 2018

Melayari bahtera rumah tangga yang penuh dengan kebahagiaan, Datin Paduka Eina Azman begitu terbuka berkongsi kemesraan dan momen manja bersama suami tercinta, Datuk Paduka Kaiser di akaun Instagramnya.

Namun, baru-baru ini, foto Eina dipangku sambil suami mengucup dahinya menimbulkan rasa kurang senang segelintir netizen. Tidak perlu terlalu menunjuk rasa bahagianya itu.

Tidak hanya berdiam diri, beliau tampil membidas kritikan netizen. Buat Eina, tindakan beliau itu tidak harus dijadikan satu isu besar memandangkan akaun Instagram itu adalah miliknya dan beliau berhak untuk memuat naik apa sahaja.

Malah, foto tersebut adalah bersama suaminya yang sah dan bukannya beliau merampas suami orang lain. Kalau ada sesiapa yang tidak puas hati, boleh sahaja ‘unfollow’ akaun Instagramnya.

Sesetengah pengikutnya berpendapat mereka yang mengkritik itu sebenarnya cemburu melihat kemesraan, cinta serta kasih sayang Eina bersama suami.

Rasanya tidak salah pun untuk Eina merakam saat indah bersama suaminya, sudah halal, apa salahnya kan? Doakan sahaja mereka kekal bahagia sehingga ke jannah.

Sumber Berita : Media Hiburan

December 13th, 2018

Naluri sebagai seorang ibu dan bapa membuatkan pelakon Datin Paduka Eina Azman dan suaminya Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Abdullah tersentuh saat melihat keadaan seorang bayi,Thaqif Arjuna yang menghidap penyakit ekzema kritikal dengan simptom kulit kering dan kegatalan.

Penderitaan yang ditanggung anak kecil itu memang tidak dapat dibayangkan, kerana tidak selesa dengan rasa gatal, badannya sering digaru sehingga berdarah.

Melihat keadaan Thaqif yang menyayat hati, Eina dan suami memaklumkan mereka akan menanggung sepenuhnya kos perubatan dan rawatan bayi itu sehingga sembuh sepenuhnya.

Ra-rata netizen memuji keikhlasan serta keprihatinan pasangan ini memberi bantuan kepada insan yang memerlukan dan turut mendoakan agar Thaqif sembuh dari penyakitnya.

September 12th, 2018

Kebahagiaan adalah hakmilik setiap insan. Ada sesetengah daripada kita lebih gembira tidak mempamerkan kebahagiaan yang dimiliki di media sosial. Namun sebahagian daripada kita tidak segan silu berkongsikan gambar/video kemesraan bersama si dia yang tercinta. Terpulang kepada citarasa masing-masing. Sudah pasti apa sahaja yang dilakukan akan mendapat reaksi berbeza daripada masyarakat. Itulah yang terjadi kepada Eina Azman apabila dia memuatnaik videonya bercium dengan suami tercinta.

eina azman

Berikut adalah video tersebut. Romantik bukan?

 

View this post on Instagram

 

Love of my life ? @datopadukakaiser #einaazman #datogmix #GESantorini #GEAnniversary

A post shared by Eina Azman (@eina_azman) on

Tak adalah ‘over’ sangat sehingga perlu dikecam oleh sesetengah pihak. Bukannya cium dalam aksi menggoda atau sebagainya. Antara kecaman yang diberi ialah “tak sesuai untuk tontonan remaja-remaja”, “budak bawah umur pun follow Instagram you”, “Orang lain pun ada laki, tak payah la cium-cium kat tempat awam. Tak manis orang tengok. Kita kan orang Muslim dan banyak lagi. Enggan membiarkan kebahagiaan yang dimiliki diperkotak-katikkan, Eina Azman membalas kecaman tersebut:-

Macam yang saya kata, this is my IG. Tak suka boleh unfollow. Terima kasih

eina azman

Namun ada sebahagian yang memuji perkongsian video daripada Eina Azman dan memberikan kata-kata semangat kepada pasangan ini. Baguslah macam tue. Romantik sebegini perlu diteruskan untuk menghangatkan lagi hubungan sesama suami isteri. Antara kata-kata pujian yang diterima oleh Eina ialah “Manusia zaman sekarang ni dah kenapa, ramai sangat yang busuk hati, tak boleh tengok orang bahagia, Laki bini dan sweet pun kena kecam” dan “Benda ni pun orang nak kecam. Biarlah mereka laki bini dah halal”. Apa pula kata anda?