Written by Bella | December 26th, 2018

Melayari bahtera rumah tangga yang penuh dengan kebahagiaan, Datin Paduka Eina Azman begitu terbuka berkongsi kemesraan dan momen manja bersama suami tercinta, Datuk Paduka Kaiser di akaun Instagramnya.

Namun, baru-baru ini, foto Eina dipangku sambil suami mengucup dahinya menimbulkan rasa kurang senang segelintir netizen. Tidak perlu terlalu menunjuk rasa bahagianya itu.

Tidak hanya berdiam diri, beliau tampil membidas kritikan netizen. Buat Eina, tindakan beliau itu tidak harus dijadikan satu isu besar memandangkan akaun Instagram itu adalah miliknya dan beliau berhak untuk memuat naik apa sahaja.

Malah, foto tersebut adalah bersama suaminya yang sah dan bukannya beliau merampas suami orang lain. Kalau ada sesiapa yang tidak puas hati, boleh sahaja ‘unfollow’ akaun Instagramnya.

Sesetengah pengikutnya berpendapat mereka yang mengkritik itu sebenarnya cemburu melihat kemesraan, cinta serta kasih sayang Eina bersama suami.

Rasanya tidak salah pun untuk Eina merakam saat indah bersama suaminya, sudah halal, apa salahnya kan? Doakan sahaja mereka kekal bahagia sehingga ke jannah.

Sumber Berita : Media Hiburan

Written by Bella | December 13th, 2018

Naluri sebagai seorang ibu dan bapa membuatkan pelakon Datin Paduka Eina Azman dan suaminya Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Abdullah tersentuh saat melihat keadaan seorang bayi,Thaqif Arjuna yang menghidap penyakit ekzema kritikal dengan simptom kulit kering dan kegatalan.

Penderitaan yang ditanggung anak kecil itu memang tidak dapat dibayangkan, kerana tidak selesa dengan rasa gatal, badannya sering digaru sehingga berdarah.

Melihat keadaan Thaqif yang menyayat hati, Eina dan suami memaklumkan mereka akan menanggung sepenuhnya kos perubatan dan rawatan bayi itu sehingga sembuh sepenuhnya.

Ra-rata netizen memuji keikhlasan serta keprihatinan pasangan ini memberi bantuan kepada insan yang memerlukan dan turut mendoakan agar Thaqif sembuh dari penyakitnya.

Written by AbangNara | September 12th, 2018

Kebahagiaan adalah hakmilik setiap insan. Ada sesetengah daripada kita lebih gembira tidak mempamerkan kebahagiaan yang dimiliki di media sosial. Namun sebahagian daripada kita tidak segan silu berkongsikan gambar/video kemesraan bersama si dia yang tercinta. Terpulang kepada citarasa masing-masing. Sudah pasti apa sahaja yang dilakukan akan mendapat reaksi berbeza daripada masyarakat. Itulah yang terjadi kepada Eina Azman apabila dia memuatnaik videonya bercium dengan suami tercinta.

eina azman

Berikut adalah video tersebut. Romantik bukan?

 

View this post on Instagram

 

Love of my life ? @datopadukakaiser #einaazman #datogmix #GESantorini #GEAnniversary

A post shared by Eina Azman (@eina_azman) on

Tak adalah ‘over’ sangat sehingga perlu dikecam oleh sesetengah pihak. Bukannya cium dalam aksi menggoda atau sebagainya. Antara kecaman yang diberi ialah “tak sesuai untuk tontonan remaja-remaja”, “budak bawah umur pun follow Instagram you”, “Orang lain pun ada laki, tak payah la cium-cium kat tempat awam. Tak manis orang tengok. Kita kan orang Muslim dan banyak lagi. Enggan membiarkan kebahagiaan yang dimiliki diperkotak-katikkan, Eina Azman membalas kecaman tersebut:-

Macam yang saya kata, this is my IG. Tak suka boleh unfollow. Terima kasih

eina azman

Namun ada sebahagian yang memuji perkongsian video daripada Eina Azman dan memberikan kata-kata semangat kepada pasangan ini. Baguslah macam tue. Romantik sebegini perlu diteruskan untuk menghangatkan lagi hubungan sesama suami isteri. Antara kata-kata pujian yang diterima oleh Eina ialah “Manusia zaman sekarang ni dah kenapa, ramai sangat yang busuk hati, tak boleh tengok orang bahagia, Laki bini dan sweet pun kena kecam” dan “Benda ni pun orang nak kecam. Biarlah mereka laki bini dah halal”. Apa pula kata anda?

Written by serenity | September 7th, 2018

Perkahwinan pelakon Datin Paduka Eina Azman dengan Dato Paduka Kaiser Gurmeet Singh dikurniakan dengan pasangan kembar lain jantina, Karl Kareef dan Arianna Aubrey. Pasangan itu baru-baru ini menyambut ulang tahun keempat perkahwinan di Santorini, Greece dalam satu percutian.

Gambar-gambar dari percutian itu telah dimuat naik ke Instagram oleh Eina. Salah satu dari gambar yang dimuat naik ialah gambar selfie solonya. Namun begitu, seorang pengguna Instagram menegur Eina, ‘mana Ebby Yus’ dan memberikan komen seolah-olah Eina seorang mata duitan.

Namun begitu, komen itu dibidas oleh Eina yang menganggap pengguna Instagram itu busuk hati.

Penulis agak hairan juga mengapa pengguna Instagram itu membuat komen sebegitu. Mereka sudah bertahun berkahwin dan ada anak kembar.

Lain orang lain citarasa, malah Eina juga pernah menyatakan bahawa suaminya kacak di matanya. Doakan yang baik-baik saja sudah, ya tak? – beautifulnara.com

Sumber: Dylawok