January 20th, 2010

gambar kahwin umie aida

Kepada peminat Umie Aida, jangan risau sebab hanya pernikahan sahaja yang bakal dilakukan di luar negara. Majlis resepsi tetap akan diadakan di dalam negara kita yang tercinta. Jadi masih ada can untuk ada melihat gambar-gambar perkahwinan dan persandingan Umie Aida bersama Dato’ K nya.

Dengar khabarnya majlis pernikahan mereka berdua nie berkemungkinan akan dilakukan di Mekah. Mungkin untuk mengambil keberkatan tanah suci. Hajat untuk bernikah di luar negara nie adalah permintaan Umie Aida sendiri. Dato’ K ataupun lebih mesra dengan nama Abang K sekadar mengikut jer ajakan Umie Aida.

Tak kisahlah nikah di mana-mana pun. Yang penting marilah kita sama-sama mendoakan kedua-dua bakal pengantin nie selamat bernikah nanti. Dan semoga perkahwinan mereka kekal sehingga ke hujung hayat. Tengok gambar kat atas tue pun kedua-duanya nampak sama cantik dan sama padan.

Oh ya sebelum terlupa, sempena dengan hari jadi Umie Aida baru-baru nie, Abang K tak bagi hadiah beg tangan LV RM40,000 macam yang Dato’ Siti terima. Tapi dia hadiahkan rawatan badan kepada Umie Aida di sebuah pusat kesihatan antarabangsa. Memang romantik gitu ~~~ Tak pernah dengar lagi suami-suami artis bagi hadiah camnie. Tak sangka di sebalik misai tebal beliau, Abang K nie jiwang jugak orangnya.

Sekali lagi tahniah kepada bakal mempelai nie. Makin berseri-seri kami tengok wajah kedua-dua orang nie.

December 2nd, 2009

anak siti nurhaliza

Tak dapat dipastikan sama ada betul atau tidak kenyataan ini keluar dari mulut Dato’ Siti Nurhaliza sendiri. Sebabnya kenyataan ini dibuat kat Indonesia. Jadi mungkin ada kesalahan translate, atau mungkin Dato’ Siti tak faham soalan ke.

Apabila ditanya tentang kesediaan menimang anak, Dato’ Siti telah menjawap:-

[note]Sekarang ini sebenarnya masih sibuk dengan karier masing-masing, kalau kerja sudah selesai, baru kami fikirkan tentang anak. [/note]

Sebelum tue Dato’ Siti ada bagitau yang  anak rezeki aturan Allah & jika betul mahukan anak, Datuk K sudah pun mempunyai anak sendiri.

Ok taknak komen lebih-lebih tapi kalau dah jadi penyanyi dan artis nombor 1 Malaysia, bila rasanya kesibukan tue nak habis? Kalau nak tunggu sampai habis, jawapnya memang tak dapat lah nak tengok Gugu Gaga Siti Nurhaliza.

Apa-apapun kami sentiasa mendoakan agar Dato’ Siti Nurhaliza cepat-cepat menimang anak. Tak kira la kalau berlaku secara eksiden ke apa. Tak sabar nak tengok kecomelan anak Dato’ Siti.

November 19th, 2009

siti nurhaliza dato k

Walaupun masih tak ada rezeki untuk dikurniakan cahaya mata, Siti Nurhaliza masih tetap gembira kerana Dato’ K sentiasa “manja” dengan dia. Manja yang macam mana jangan tanya kami ye. Kami sendiri hampir-hampir hilang kawalan apabila membayangkan muka bermisai Dato’ K cuba bermanja dengan Dato’ Siti. Pasti romantik dengan ayat-ayat syahdu dan menusuk jiwa. Kami suka Dato’ K yang romantik ~~

Cuba korang tengok gambar kat atas tue. Dari raut muka Dato’ K pun kami dah dapat tau yang dia nie memang seorang yang manja dan romantik. Memang sekali tengok nampak ganas dan garang dengan misai dan janggut tebalnya. Tapi bagi kami kadang-kadang lelaki yang nampak garang nie lah sebenarnya yang paling manja. Tak gitu?

Menuju ke topik yang lain sedikit, kami ada terbaca salah satu tips kecantikan Dato’ Siti Nurhaliza ialah memakan nenas kami dah mula pelik sikit. Bukan tak elok ke makan nenas untuk mereka-mereka yang mahu mengandung. Rasanya memang pernah kami terbaca yang jus nenas nie kalau minum banyak-banyak boleh menggugurkan kandungan. Kalau kami silap betulkan ye. Andai kata Dato’ Siti terbaca artikel ini, silalah berhenti memakan nenas. Susah nak ngandung nanti.

Lagi gambar Dato’ K dan Siti Nurhaliza di MMU baru-baru ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

siti nurhaliza dato k

siti nurhaliza dato k

siti nurhaliza dato k

siti nurhaliza dato k

siti nurhaliza dato k

siti nurhaliza dato k

siti nurhaliza dato k

November 13th, 2009

siti nurhaliza

Kalau tak silap kami, gambar anak-anak tiri Dato’ Siti Nurhaliza nie diamik masa sambutan salah satu birthday diorang. Betul la kot sebab ada banner, birthday cake ngan tiba-tiba terselit 2 3 orang pompuan tak cukup baju. Pelik jugak ye gaya orang kaya sambut hari jadi? Kalau tak caya nanti korang tengok gambar-gambar diorang yang lain.

Lagi 11 gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar kredit kepada forum Cari.

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza