Siti Nurhaliza Dan Dato’ K Sepakat Taknak Anak Lagi, Nak Tunggu Sampai Bila?

Siti Nurhaliza Dan Dato’ K Sepakat Taknak Anak Lagi, Nak Tunggu Sampai Bila?

anak siti nurhaliza

Tak dapat dipastikan sama ada betul atau tidak kenyataan ini keluar dari mulut Dato’ Siti Nurhaliza sendiri. Sebabnya kenyataan ini dibuat kat Indonesia. Jadi mungkin ada kesalahan translate, atau mungkin Dato’ Siti tak faham soalan ke.

Advertisement

Apabila ditanya tentang kesediaan menimang anak, Dato’ Siti telah menjawap:-

[note]Sekarang ini sebenarnya masih sibuk dengan karier masing-masing, kalau kerja sudah selesai, baru kami fikirkan tentang anak. [/note]

Sebelum tue Dato’ Siti ada bagitau yang  anak rezeki aturan Allah & jika betul mahukan anak, Datuk K sudah pun mempunyai anak sendiri.

Ok taknak komen lebih-lebih tapi kalau dah jadi penyanyi dan artis nombor 1 Malaysia, bila rasanya kesibukan tue nak habis? Kalau nak tunggu sampai habis, jawapnya memang tak dapat lah nak tengok Gugu Gaga Siti Nurhaliza.

Apa-apapun kami sentiasa mendoakan agar Dato’ Siti Nurhaliza cepat-cepat menimang anak. Tak kira la kalau berlaku secara eksiden ke apa. Tak sabar nak tengok kecomelan anak Dato’ Siti.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...