December 24th, 2009

zizie ezette

Akhirnya semalam dalam Harian Metro, Zizie Ezette dah pun keluarkan kenyataan pertama kali tentang perkahwinannya dengan Bung Mokhtar. Memang sebab nak menjaga hati isteri pertama Bung Mokhtar, sebab tuelah Zizie terpaksa berdiam diri selama nie. Moh kita dengar sikit apa Zizie cakap:-

[note]Saya tak kisah orang nak cakap apa pun selepas ini. Itu terpulanglah kepada mereka. Pada masa sama, saya juga tidak tertekan dengan apa yang berlaku. Apa yang penting, saya melakukan perkara yang baik di sisi Allah. Siapa pun jodoh saya, itu ketentuan Allah. Saya juga mendapat restu keluarga sebelum memutuskan untuk berkahwin dengannya. [/note]

Betul kata Zizie. Jodoh tue memang ketentuan dari Allah. Nak wat camner memang dah ditentukan Zizie akan kawin dengan Bung Mokhtar yang tak cukup kacak tue. Tapi kami gembira dengar yang keluarga Zizie merestui perkahwinan dia.

[note]Maaflah, saya tak boleh beritahu lebih lanjut di mana dan bilakah majlis pernikahan kami berlangsung. Saya juga tak dapat mengulas lanjut cerita berkaitan majlis pernikahan kami kerana perlu menjaga hati pihak satu lagi (isteri pertama Bung Moktar, Datin Nor Asidah Alimuddin)[/note]

Harapnya semua orang pun dah berpuas hati dengan pengakuan jujur Zizie nie. Skang kita dah boleh tutup buku @ gosip pasal Zizie dan Bung Mokhtar. Meh la sama-sama kita doakan diorang berbahagia.

Advertisement
December 17th, 2009

zizie ezette bung mokhtar

Tiba-tiba nama Bung Mokhtar meletup macam lagu Adam dan Stacy. Siapa Bung Mokhtar nie? Nama penuhnya ialah Dato’ Bung Mokhtar Radin dan beliau ialah ahli parlimen Kinabatangan. Namanya menjadi hangat secara tiba-tiba kerana khabarnya dia dan Zizie Ezette dikatakan sudah berkahwin minggu lepas.

Kami cuba menahan gelak tetapi gagal apabila mendengar jawapan Bung Mokhtar mengenai gosip perkahwinan beliau dengan Zizie Ezette. Alasan yang pendek tapi cukup padat dan mampan:-

[note]Saya tak cukup kacak untuk beliau (Zizie Ezette)[/note]

Cuba korang tengok sikit gambar Bung Mokhtar kat bawah nie. Tak cukup kacak ker? Hensem je kami tengok dia.

bung mokhtar radin

Walaupun menafikan perkara nie, yang peliknya beberapa ahli parlimen telah mengesahkan menerima kad jemputan majlis resepsi perkahwinan Zizie Ezette dan Bung Mokhtar malam semalam. Tapi tempat majlis tue dibuat dirahsiakan la plak. Kalau tak leh gak kami pergi serbu semalam.

Ibu kepada Zizie jugak turut serta menafikan gosip perkahwinan anaknya nie.

[note]Saya menafikan sekeras-kerasnya, perkara ini tak betul.”Mereka baru ingin kenal hati budi masing-masing dan Zizie ketika ini juga sedang sibuk di lokasi drama. [/note]

Untuk pengetahuan anda, Bung Mokhtar sudah pun berumah tangga. Jadi kalau betullah Zizie nie kawin dengan Bung Mokhtar, maka Zizie akan hidup bermadu la. Tapi takper sebab jadi madu muda yang disayangi dan dikasihi lebih.

Kalau betullah Zizie sudahpun bernikah dengan Bung Mokhtar, kami dari BeautifulNara mengucapkan jutaan tahniah. Mungkin ada sebab Zizie merahsiakan hal nie. Maklumlah, hati orang lain kena jaga jugak kalau hidup bermadu nie. Tak gitu?

Sumber berita dari Mstar.

P.S: Kami suka tengok Zizie Ezette. Gebu, licin dan putih betul kulit dia. Beruntung Bung Mokhtar.

Advertisement